VIDEO / Vozili smo jednog od najprodavanijih SUV-a na svijetu koji je otporan na vrijeme

Auto 23. srp 202406:50 0 komentara

Neki modeli kao da su otporni na vrijeme. Godine idu, a oni bez obzira na sve novitete koji dolaze, opstaju na cestama. Kroz godine, dakako, ti se auti mijenjaju – postaju bolji, ljepši, moćniji te se bez obzira na ogromnu konkurenciju ne skidaju s trona omiljenih među vozačima diljem svijeta.

Kada je Honda 1995. godine na tržište lansirala svoj SUV CR-V, vjerojatno nisu ni sanjali kakav će uspjeh taj auto polučiti kroz godine. Upravo taj model odgovara opisu iz prvog pasusa. Naime, od njegovog je lansiranja na tržište prošlo 29 godina, a auto se još uvije drži na cestama. I ne samo da se drži – 2023. godine, CR-V je bio peti najprodavaniji model na svijetu, a može se pohvaliti i titulom najprodavanije Honde globalno.

Test: Honda CR-V
Andrej Jelušić

Sportski SUV

Pred neko vrijeme, predstavljena je i potpuno nova 6. generacija ovog sportskog SUV-a, za koju Japanci kažu da je spoj “sportive, praktičnosti i ekonomičnosti“.

Test: Honda CR-V
Andrej Jelušić

Nova Honda CR-V izvana je totalno drugačija od svog prethodnika. Sprijeda je dobila nova LED svjetla zbog čega prednji dio izgleda agresivnije, dok su straga imamo prepoznatljiv svjetlosni potpis u obliku vertikalnih svjetala.

Test: Honda CR-V
Andrej Jelušić

Promjene je CR-V doživio i iznutra, gdje je implementiran novi Hondin dizajnerski potpis u fokusu kojeg se nalazi rešetka u industrijskom stilu koja se proteže duž kokpita. Vozačev displej dimenzija je 10,2 inča, dok je glavni ekran dimenzija je 9 inča, ima dobar odaziv, pregledan je i jasan te se može lako povezati s vašim pametnim telefonima.

Test: Honda CR-V
Andrej Jelušić

Sama unutrašnjost jako je prostrana, završna obrada je, tipično japanski, čvrsta i kvalitetna, a dobra stvar je i što u unutrašnjosti ima puno praktičnih pretinaca za odlaganje. Auto ima i panoramski krov, što dodatno pojačava cijelu priču o ugodnom ambijentu.

Test: Honda CR-V
Andrej Jelušić

Prostrana je nova Honda CR-V i straga gdje ima 16 milimetara više mjesta od svog prethodnika. Sjedala se mogu pomicati naprijed-nazad, a podesiti se, ovisno o preferencijama putnika, može i naslon stražnje klupe. Priču o praktičnosti zaokružuje veliki prtljažnik zapremine 587 litara, što je nešto iznad prosjeka klase. Dobra je stvar i kada se spuste sjedala, dobit ćete skoro pa ravan pod što je dobro ako prevozite nešto veće stvari.

Test: Honda CR-V
Andrej Jelušić

Hibridni motor

Politika ovog japanskog proizvođača automobila je da u Europi nude samo elektrificirane modele, što znači da je CR-V i kod nas dostupan isključivo kao hibrid. Pokreće ga 2.0 benzinski motor sa strujom ukupne snage 184 konja. Naš testni primjerak bio je običan hibrid koji sam puni bateriju, a model je dostupan i kao plug-in hibrid koji obećava 82 kilometara vožnje samo na struju. Jedna zanimljivost vezana uz pogon – iz Honde su najavili i FCEV model, odnosno plug-in hibrid na vodikove gorivne ćelije.

Test: Honda CR-V
Andrej Jelušić

Honda je među onim proizvođačima koji se elektrifikacijom bave već dugi niz godina, a njihovi hibridi na tržištu su poznati kao sigurni i jako dobri. Tehnologiju su do sada doveli gotovo pa do savršenstva, a što se vidi i po potrošnji. Iako je riječ o SUV-u, potrošnja ovog modela na testu uvijek se kretala ispod 7 litara, što je stvarno pohvalno.

Test: Honda CR-V
Andrej Jelušić

Druga perspektiva gdje do izražaja dolazi njihova dobra tehnologija je sama vožnja, koja je s ovim modelom i više nego ugodna. Prvi razlog tome je sam položaj za volanom te ugodna i dovoljno prostrana kabina, a drugi je njegovo ponašanje na cesti. Snage mu ne nedostaje, suveren je na autocesti gdje bez poteškoće ubrzava i pretječe. Zbog djelomične elektrifikacije, spretan je i u gradu, gdje je brz i tih na gasu te dio vožnje pri manjim brzinama odrađuje na bateriju.

Terenske sposobnosti

Ovaj auto nije samo šminker. CR-V ima pogon na sva četiri kotača što ga čini pogodnim i za terensku vožnju, a tu su i funkcije koje uvijek dobro dođu na takvom terenu kao primjerice načini vožnje pogodni za snijeg ili blato, kao i kontrola vožnje na nizbrdici. Pored svega toga, novi CR-V je i jako siguran zahvaljujući sustavu sigurnosti Honda Sense 360, a koji uključuje neke funkcije kao automatsko kočenje, upozorenje na mrtvi kut, i tako dalje.

Test: Honda CR-V
Andrej Jelušić

Ono čime je mene ovaj model “kupio“ je osjećaj u vožnji i za volanom, gdje je novi CR-V pokazao čvrstoću, stabilnost, ali i dosta precizno upravljanje što je jedna od Hondinih odlika. Svaki kilometar prijeđen s ovim automobilom bio je nekako jednostavan – auto se nikada nije mučio i u niti jednoj situaciji nije pokazao da ne može ili da je slab, pa čak niti u zavojima, koje smo gazili bez previše naginjanja, odnosno uzvika “opaaa“ ili “usporiiiii“.

Test: Honda CR-V
Andrej Jelušić

Cijena nove Honde CR-V kreće od 52.940 eura, a model koji smo imali na testu u Elegance opremi koštat će vas 56.040 eura.

Test: Honda CR-V
Andrej Jelušić

CR-V definitivno zaslužuje više pozornosti. Ovaj automobil poslužit će vas u raznim životnim situacijama u kojima se nađete, a kada tome svemu nadodamo i pristojnu potrošnju, onda nam je puno jasnije zašto je 2023. godine bio u samom vrhu što se prodaje tiče…

Test: Honda CR-V
Andrej Jelušić

Specifikacije:

Honda CR-V FULL HYBRID 4WD Elegance

Paket opreme: Elegance 

Dimenzije (dužina/širina/visina u cm): 4.706 / 1.866 / 1.684

Motor: Benzin, 2.0 l, četiri cilindra, 1.993 ccm + elektro motor

Pogon: Svi kotači

Snaga: 184 KS

Okretni moment: 189 Nm

Ubrzanje 0-100: 9,4 sec

Maksimalna brzina: 187 km/h

Mjenjač: Automatski, e-CVT

Prosječna potrošnja na testu: 6,7 litra/100 km

CO2: 151 g/km

Cijena početnog modela: 52.940,00 eura

Cijena testnog modela: 56.040,00 eura.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!