Laž ili istina: Najveći mitovi o muškarcima

Lifestyle 18. stu 201722:17 > 22:19
Pixabay

Ovo su najveći mitovi o muškarcima.

Muškarci se ponašaju kao djeca

Muškarci se ne ponašaju u skladu sa svojim godinama? Ne nužno. Ponašanje današnjih muškaraca kompleksno je i slojevito, a ne jednolično. Istraživanje pokazuje da muškarci dijelom usvajaju obrasce ponašanja mlađe generacije, ali dijelom i starije zbog čega situacija više nije crno-bijela.

Ako se muškarcima nešto sviđa, razglase to svima

Gomila internetskih stranica sa sadržajem za muškarce koji imaju dobar smisao za humor i koji čim vide nešto prikladno to imaju potrebu podijeliti sa svima pomalo gubi na snazi. Jedno od najvećih otkrića studije je postojanje tzv. alfa manfluencera – sadržaj koji oni smatraju kvalitetnim dijele isključivo s bliskim prijateljima. Izbirljivi su, vjerni omiljenim brendovima i rođeni vođe čije se samopouzdanje ne treba graditi kroz širenje poruka.

Muškarci gube moć

Mnogobrojni recentni članci i knjige teoretiziraju o padu moći muškaraca koji u novom, digitaliziranom dobu, u kojem žene doživljavaju svoj veliki profesionalni uspon zapravo postaju nepotreban faktor u radnoj okolini.  Istraživanje je pokazalo da tome nije tako i da i muškarci imaju još štošta za ponuditi na tržištu rada.

Stavovi i ponašanje muškaraca po godinama starosti

Osim tri spomenuta mita, studija je istražila i poglede na ponašanje te stavove muškaraca u dobi od 18 do 54 godina po pitanju karijere, dijeljenja online sadržaja, zdravlja, muževnosti i samospoznaje, roditeljstva te međuljudskih odnosa i seksa. Svrstali su ih u ove kategorije:

Novi tradicionalisti – od 18 do 24 godina:

obitelj i prijatelji su im važniji od novca
druženje s prijateljima prije odlaska na spojeve
ne boje se neuspjeha
ne podržavaju često mijenjanje poslova
smatraju da posao ne treba miješati s privatnim životom

Neumorni osvajači trofeja – 25 do 34 godine:

važan im je fizički izgled
prate modu (više od novih tradicionalista)
vježbaju kako bi izgledali dobro (ne zbog zdravlja)
preferiraju poznate brendove
vole kupovati i putovati
smatraju da njihovi profili na društvenim mrežama reflektiraju njihovu osobnost

Zaboravljena generacija – 35 do 44 godine:

sretni su s onime što su postigli u životu
samopouzdani su
seks im je važniji nego ostalim skupinama
vježbaju i kako bi izgledali dobro i zbog zdravlja
brine ih starenje, ne srame se anti-age pripravaka
najmanje koriste društvene mreže

Odstranjivači – od 45 do 54 godine;

preispituju svoje vrijednosti
ne libe se prekidati odnose s prijateljima, bračnim partnerima ili brendovima kojima su bili vjerni
ponosni su na sve što su stekli u životu
ne razmišljaju o anti-age pripravcima
važnije im je osjećati se dobro nego izgledati dobro
vole putovati

Istraživanje najpopularnijih stereotipa o muškarcima provela je agencija Ketchum. U istraživanju je sudjelovalo više od 3500 žena i muškaraca, pišu 24 sata.