“Hrvatska je sada dosta podijeljena… Baby Lasagna ju je ujedinio”

Magazin 11. svi 202414:02 0 komentara

Igor Jurilj je autor slikovnice "Baby Lasagna i mačak Stipe", a u Novom danu je s našom Mašenkom Vukadinović razgovarao o tome kako je nastala slikovnica i što očekuje od večerašnjeg nastupa hrvatskog predstavnika u finalu Eurosonga.

Pozitivne reakcije na pjesmu “Rim Tim Tagi Dim” ne prestaju, što se vidi i po velikoj prednosti koju Baby Lasagna ima na kladionici, a neki dan je ušao među 10 globalno najslušanijih pjesama. Jurilj smatra da je to do kombinacije čimbenika koji su se odlično složili zajedno.

“Imamo jednu pjesmu koja stvarno izlazi iz okvira dosadašnjih pjesama koje smo slali u Europu, išli smo po jednoj ziheraškoj šabloni. Ovo je nešto vrlo moderno, svježe, žanrovski je fuzija, ima puno elemenata koji se dobro slažu. Mislim da ljudi jako dobro odgovaraju i na folklorni element.”

“Eurosong više nije nekakvo natjecanje za najbolju pjesmu u nekom vokalno-instrumentalnom smislu. Na Eurosongu je već dugi niz godina, rekao bih 20-ak, naglasak na teatralnosti, na senzaciji”, dodaje Jurilj.

Slikovnica je nastala u tri jedna

“Sve je nastalo u tri tjedna. Nastalo je jedno poslijepodne kad smo se Marko i ja našli na kavi prije njegovog odlaska u Madrid, gdje je na prepartyju trebao promovirati Hrvatsku. U tom trenutku je govorio o nadolazećim majicama koje trebaju doći u prodaju. Ja sam nazvao Krešu koji mu je radio majice da nam se pridruži na kavi, ali nije mogao i tri minute kasnije me zove zašto ne bi Marku spomenuo našu ideju o glazbenom stripu ili slikovnici. Kad me Marko pitao o čemu se radi, odmah je rekao ‘da, napravit ćemo slikovnicu i posvetiti ju Stipi’.”

N1

Jurilj kaže kako su sve anegdote iz slikovnice istinite.

“To je čovjek koji je nevjerojatno puno radio na promociji Hrvatske na Eurosnogu, a istovremeno je uvijek nalazio trenutak da između gradova, nastupa, država meni šalje angedote s mačkama, svoje isitnite pričice koje smo utkali u ovu slikovnicu. Iako je pripovijedano iz pozicije jednookog mačka, po formi je basna, doista svaki element unutra je biografski i istinit. Temelji se na interpretacijama priča koje je Marko imao sa svojim mačkama.”

Kladionice su marketinški trik

“Doista nisam jedan od onih koji su pristrani po pitanju vlastitih predstavnika u bilo kakvom natjcanju, ali mislim da jedan ovakva senzacionalan pothvat, pažnja, Markov jučerašnji ulazak u svjetsku top ljestvicu 50 nasjlušanijih pjesama je toliko neviđena stvar, barem kad se radi o Hrvatskoj na Eurosongu. Ali nekakav oblik pažnje koji je dobio i autentičšću i karizmom i svojom jednostavnušču i skromnošću, mislim da je to za njega dobitna stvar”, kaže Jurilj koji je uvjeren da će Baby Lasagna u finalu Eurosonga jako dobro proći.

Što se tiče rezultata na kladionici, Jurilj komentira kako smatra da je to vrlo dobar marketinški trik. “Mislim da to zapravo jako ide u prilog promidžbi i napuhavanju priče.”

Jurilj dodaje kako se nada da će ljudi odmaknuti ideološku komponentu od ovog popularnog natjecanja. “I da će vidjeti da se radi o nekom kulturološkom momentu, zabavno-inudstrijskom, gdje bi možda trebali na trenutak razlike ostaviti po strani. Jer ono što je Eurosong pokazao ili što je Baby Lasagna učinio u ovom trenutku u Hrvatskoj, koja je dosta podijeljena u ovom trenutku, jest ljude ujedinio, pa makar kroz jednu pjesmu. A mislim da nema ništa ljepše nego kad se to postigne kroz glazbu ili umjetnost.”

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!