Lathrop nije mogao koristiti unutrašnjost dvorca Corwin jer je, kao i svaki drugi koji je vidio, bio renoviran. Umjesto toga, morao je izgraditi sve na setu, uključujući Orlokovu grobnicu.
Mračna estetika
To je značilo šest sati šminkanja da Bill Skarsgård postane strašni grof Orlok, tradicionalni gudački orkestar i skladatelja Robina Carolana te više od 60 filmskih scenografija koje je dizajnirao Craig Lathrop, piše Variety.
Kada je došlo do izgradnje dvorca grofa Orloka, Lathrop je putovao u Češku da pogleda dvorce. Ali je svaki na koji je naišao bio “lijepo okrečen, ulašten i spreman za turiste”. Nisu se uklapali u mračnu estetiku Nosferatua koju su on i Eggers tražili.
Drakulin dvorac
Dok se dvorac Bran, poznatiji kao Drakulin dvorac, mogao koristiti, Eggers i Lathrop su se smjestili u dvorcu Corvin u Hunedoari, Rumunjska.
Njegova je vanjština točno odgovarala onome što su tražili. Na kraju su koristili dvorac za snimanje eksterijera, u sceni u kojoj likovi “ujašu u dvorac”.
Lathrop nije mogao koristiti unutrašnjost dvorca Corwin jer je, kao i svaki drugi koji je vidio, bio renoviran. Umjesto toga, morao je izgraditi sve na setu, uključujući Orlokovu grobnicu.
Jedan od Lathropovih omiljenih setova bio je samostan. Vidio je fotografije samostana s freskama u Rumunjskoj, ali nije mu dopušteno da ih posjeti.“Svi su bili 15 kilometara od ukrajinske granice, nismo mogli tamo zbog rata”, rekao je.
Lathrop je na kraju kreirao interijer, inspiriran slikama koje je vidio.
CGI štakori
Eggersova predanost korištenju praktičnih sredstava također je značila da su Lathrop i njegov tim morali raditi s 5000 živih štakora.
Nakon jedne od prvih javnih projekcija filma, Eggers je raspravljao o sceni u razgovoru s Guillermom del Torom, rekavši:
“Ako su štakori u prvom planu, oni su stvarni, a onda se prorijede i postanu CG štakori u pozadini.”
Lathrop objašnjava:
“Štakori. Nijedan nije izgubljen. “Izgradili smo pregrade od pleksiglasa kako bismo žive štakore držali u kontroliranom prostoru”, rekao je.
Dodao je kako su se pobrinuli za sigurnost glodavaca.
“U uličnoj sceni konji su s jedne strane barijere od pleksiglasa, a štakori s druge, da im štakori ne bi pobjegli pod noge i izgnječili se.
Drugdje su korišteni CG štakori dok su pravi štakori pomaknuti i prorijeđeni.
“Napravili smo strunjače od pola metra na kojima smo imali lažne štakore koje smo razbacali po zemlji. “Imali smo žive štakore u prvom planu, a iza njih su bili tepisi za štakore koji su kasnije korišteni u editingu”, opisao je.
Guardian: Briljantno mučenje
Robert Eggers ima dar za kinematografiju koji nadilazi pripovijedanje jer stvara čitave svjetove koji uživljavaju u život, piše Guardian.
“Gledajte ‘Svjetionik’ (2019.) i gotovo ćete moći osjetiti kako vam morski zrak guli kožu i kida rubove vašeg razuma. Njegov debi iz 2015., Vještica, bio je toliko prožet folklornim ritualima iz 17. stoljeća da ste praktički mogli osjetiti dim drva, praznovjerje i teror.
Jezovita senzualnost
Ti su filmovi urezani u vašu podsvijest. Ali čak i prema njegovim uobičajenim standardima, Nosferatu, remake njemačkog ekspresionističkog nijemog filma F.V. Murnaua iz 1922., uznemirujuće je atmosferično i bogato realizirano djelo.
Ima nešto u jezivoj senzualnosti i mračnoj sumornosti ovog prepričavanja vampirske legende što ostavlja duboki dojam na publiku”, opisuje Guardian.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!