Cohen je razmišljao o određenim pjesmama danima, tjednima i mjesecima. Iako je znao da će ta glazbena djela postati klasici, suočavao se s izazovima u njihovom lansiranju zbog otpora diskografske kuće. Jedna od takvih pjesama vjerojatno je njegov najveći hit, "Hallelujah".
Složenost ove pjesme i poetska priroda teksta nisu se dogodile preko noći. Cohen je otkrio da konačna verzija nije nastala dok nije napisano 180 različitih verzija.
To je bio kreativni put koji je trajao više od desetljeća, a čak i kada je dovršen, pjesma je odbačena od strane njegove diskografske kuće.
Cohen je prezentirao album Various Positions svojoj diskografskoj kući, na kojem bi Hallelujah bila jedna od ključnih pjesama, ali predsjednik kuće, Walter Yetnikoff, odbio je cjelokupni projekt. Nije pružio mnogo konstruktivnih povratnih informacija, već je umjesto toga dao općenite komentare poput onih da mu se miks ne sviđa.
Aranžer i producent djela, John Lissauer, prisjetio se iznenađenja kada je pjesma odbijena: “Leonard me pitao želim li snimiti album jer ima neke nove pjesme, uključujući jednu nazvanu Hallelujah, rekao je dodajući: “Nikada nisam pitao o objašnjenju tekstova jer bi to bilo uvredljivo. Jednostavno sam želio biti publika. Stvarno sam mislio da će se svidjeti izdavaču. Bio sam u krivu. Yetnikoff ju je mrzio.”
No, kada je izgledalo da bi pjesma mogla pasti u zaborav, postala je hit nakon što je verzija Johna Calea uvrštena u soundtrack animiranog fila Shrek.
Danas, stavovi o pjesmi i dalje variraju, ali ona ostaje temelj koji potvrđuje Cohena kao jedinstvenu ikonu pop glazbe.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!