Samsung u Hrvatskoj započeo zamjenu Galaxyja Note7

Znanost 26. ruj 201615:32 > 15:48
REUTERS

Tvrtka Samsung Electronics započela je program zamjene Galaxy Note 7 uređaja u Hrvatskoj, u sklopu kojeg korisnici mogu zamijeniti svoj postojeći uređaj s potpuno novim Note7.

“Početak programa zamjene Galaxy Note7 uređaja rezultat je odluke tvrtke Samsung donesene 2. rujna o trenutnom obustavljanju prodaje i isporuke Note7 uređaja, nakon što je istragom utvrđen izolirani problem povezan s baterijom.

Od prvobitne istrage, tvrtka je uložila značajne napore kako bi osigurala najvišu kvalitetu proizvodnje i provjere kvalitete proizvoda. Na temelju provedene detaljne istrage, tvrtka je sigurna da je u novim Note7 uređajima, koji su od ovog tjedna dostupni korisnicima u Hrvatskoj, problem neispravne baterije u potpunosti otklonjen.

Iako je broj prijavljenih incidenata vrlo mali, sigurnost korisnika je apsolutni prioritet tvrtke”, navodi se u priopćenju kompanije.

Dodatne mejere za sigirnost

Navode i kako je, uz program zamjene Galaxy Notea 7, Samsung uveo dodatne mjere, kao što su nadogradnja softvera baterije, za sve Note 7 uređaje kupljene u Europi tijekom prednarudžbi, koji ograničava punjenje baterije na 60 posto. Taj softver primjenjuje se na postojeće uređaje korisnika.

Isto tako, korisnici Note 7 uređaja mogu unijeti IMEI broj svog Galaxy Note 7 uređaja na posebnoj internetskoj stranici www.samsung.com/hr/note7exchange, kako bi potvrdili trebaju li zamijeniti postojeći uređaj.

“Korisnici koji će zamijeniti postojeći Note7 uređaj novim mogu biti u potpunosti sigurni da njihov novi Note7 nije zahvaćen problemom povezanim s baterijom, zahvaljujući nadogradnji korisničkog sučelja, točnije, ikone baterije. Svaki Note7 uređaj, koji pokazuje zelenu ikonu baterije na traci obavijesti uređaja, zaslonu prilikom gašenja uređaja ili na Always-On zaslonu, korisnicima potvrđuje da je njihov uređaj siguran za korištenje. Ova nadogradnja korisničkog sučelja korisnicima je dostupna od ovog tjedna, navodi se u priopćenju tvrtke.

“Naš apsolutni prioritet je sigurnost naših korisnika – stoga molimo sve korisnike Note7 uređaja da reagiraju odmah i zamijene uređaj danas. Također bi se htjeli ispričati svim korisnicima Note7 uređaja što nismo zadovoljili standard izvrsnosti proizvoda na koji su navikli i koji očekuju od Samsunga te im se iskreno zahvaljujemo na njihovom razumijevanju i strpljenju. Sigurni smo da će nakon zamjene svog postojećeg uređaja novim Galaxy Note7 uređajem, korisnici moći uživati u iskustvu korištenja pametnog telefona najviše kvalitete”, izjavio je Saša Oravec, voditelj odjela telekomunikacija u regionalnom predstavništvu tvrtke Samsung Electronics.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter|Facebook | Instagram.