Viber odsad s posebnim profilima za tvrtke i brandove

Znanost 11. stu 201613:24 > 13:27
Pixabay

Viber, jedna od popularnijih aplikacija za slanje trenutačnih poruka i obavljanje glasovnih poziva, pridružila se drugim servisima kao što je Facebookov Messenger koji pokušavaju istaknuti tvrtke i brandove putem posebnih korisničkih profila.

Odsad i Viber korisnicima nudi mogućnost kontaktiranja predstavnika tvrtki i brandova putem posebnih javnih profila, piše Bug. Takve javne profile tvrtki i brandova može se kontaktirati i bez da ih se postavi u kontakte. Trenučno na Viberu postoji oko 1000 javnih profila među kojima se nalaze i profili The Weather Channela i The Huffington Posta.

U budućnosti je predviđeno i dodavanje opcije pružanja korisničke podrške putem javnih profila, no to će biti implementirano tek krajem mjeseca kada će Viber biti službeno implementiran u popularne CRM alate. Inače, Viber već dvije godine ima opciju javnog chata, no kako bi se on ostvario, osobu s kojom se komunicira mora se dodati u listu kontakata.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.