Durex je osmislio originalan način da upozori mlade, koji često koriste 'emoje' u dopisivanjima kao simbole za seks, na važnost sigurnih spolnih odnosa i korištenja prikladne zaštite.
Uz kampanju popraćenu hashtagom #CondomEmoji zapravo promoviraju skoro obilježavanje Svjetskog dana AIDS-a, 1. prosinca. Prema podacima koje su prikupili u istraživanju, trećina mladih (od 16 do 25 godina) ne daje pažnju sigurnim spolnim odnosima, a čak polovica njih smatra da oni ili netko od njihovih prijatelja imaju ‘velike šanse da se zaraze HIV-om’.
Durex sada poziva sve da što više koriste oznaku #CondomEmoji kako bi kreatore ovih malih crteža za dopisivanje na društvenim mrežama potaknuli da zaista kreairaju jedan emoji u obliku kondoma.
“Svi koriste razne oznake kojima aludiraju na spolne organe tijekom dopisivanja, ili njima pozivaju partnere na “blisko druženje”. Ako bi imali emoji koji je oznaka za kondom, mogli bi pozvati ljude na siguran seks i tako podići svijest o njemu, čime štite sebe, svoje partnere, ali i sve ostale ljude”, apeliraju iz Durexa.
Napominjemo da ovo nije plaćeni oglas za Durex, ali kampanja je toliko hvalevrijedna da vas pozivamo da je podržite!