Više od trećine kupaca nekretnina u Britaniji ne bi kupilo kuću predaleko od puba

Ekonomija 03. pro 202409:16 0 komentara
Pexels/Ilustracija

Gotovo petina (18 posto) vlasnika kuća dala je ponudu za kupnju nekretnine dok su se nalazili u lokalnom pubu, podaci su objavljeni na internetskoj stranici tvrtke Mortar Research.

Gotovo četvrtina (24 posto) vlasnika kuća koje je anketirala nekretninska agencija Zoopla reklo je da je lokalni pub utjecao na odluku o kupnji njihove aktualne nekretnine, a više od trećine (36 posto) je kazalo da ne bi ni dalo ponudu za kuću ako se nalazi predaleko od lokalnog puba, pri čemu su idealnu udaljenost procijenili na 13 minuta pješice, dok su udaljenost veću od kilometra i pol smatrali prevelikom.

Gotovo polovina (49 posto) onih koji su već dali ponudu za nekretninu dok su sjedili u pubu kazali su da su u to vrijeme konzumirali piće, pokazalo je istraživanje u kojemu je sudjelovalo više od 2000 vlasnika kuća širom Ujedinjenog Kraljevstva koje je u studenom provela tvrtka Mortar Research.

Brojnim vlasnicima kuća je u sastavni dio procesa razgledavanja novog doma ulazio i posjet lokalnom pubu, dok je nešto više od trećine (36 posto) izjavilo je da su prije ili nakon razgledavanja nekretnine popili piće ili su ručali u lokalnoj gostionici.

Tri četvrtine (76 posto) ih je kazalo kako pubove smatraju sastavnim dijelom zajednice, dok ih 49 posto vjeruje da je važno pronaći mjesto za druženje nedaleko od doma.

Među onima koji su, tražeći nekretninu, prethodno posjetili neki pub, više od polovine (53 posto) je reklo da je odlučilo kupiti svoj novi dom dok su ondje ispijali piće.

“Istraživanje ukazuje na to da lokalni pubovi imaju iznenađujuće veliku ulogu u procesu kupnje nekretnine, bilo da je razlog tomu stjecanje dojma o lokalnoj zajednici ili razgovor s prijateljem o tomu želi li zainteresirana osoba dati ponudu, a u nekim je slučajevima to bio odlučujući faktor pri odluci o kupnji”, rekao je Dan Copley, stručnjak za potrošače u Zoopli.

Izvršna direktorica British Beer and Pub Association, Emma McClarkin smatra da “dobar lokal nudi puno više od kvalitetnog pića.”

“Takvo mjesto može povećati cijenu nekretnine, a i znak je određene društvene vrijednosti u lokalnoj zajednici. Mjesto je to gdje ćete upoznati nove susjede i prijatelje, pratiti lokalne novosti ili uživati u nekom slasnom obroku kada ne želite prati posuđe. Pubovi su ključni za dobro funkcioniranje naših zajednica. A posljednje što bilo koji novi stanar želi doživjeti je da njihov omiljeni pub zatvori svoja vrata”, kazala je McClarkin.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!