Ravnateljica Galerije Klovićevi dvori u Zagrebu Marina Viculin preminula je u ponedjeljak u 58. godini, izvijestili su iz Klovićevih dvora, gdje je Viculin provela gotovo cijelu karijeru, od samih početaka krajem osamdesetih do aktualnog mjesta ravnateljice te ugledne izložbene institucije.
U organizaciji Hrvatskog foto-saveza 2007. je s Igorom Kuduzom napravila autorsku izložbu “Volimo li gledati druge ljude?” u Umjetničkom paviljonu, a godinu dana kasnije autorski projekt grupne izložbe bazirane na rezidenciji umjetnika na otoku Zlarinu “Otočka karta”, u Galeriji Waldinger izložba Igora Kuduza. U Klovićevim dvorima 2009. postavlja izložbu suvremene umjetnosti “Oltari avangarde” srednje i istočne Evrope te ex-Jugoslavije s Jadranom Adamovićem, i vodi program osječke Galerije Waldinger, gdje ostvaruje niz izložbi, među ostalim, Ivana Posavaca i Nike Radić.
Zvanje muzejske savjetnice stječe 2010., kada i postavlja retrospektivnu izložbu Ivana Faktora u Galeriji Klovićevi dvori, deset izložbi u sklopu Snapshot ciklusa, a i kustosica je izložbe “Zagovori svetom Tripunu – blago Kotorske biskupije”. Godine 2011. postavlja monografsku izložba Petra Dabca, kustosica je izložbe autora Radoslava Tomića “Tizian, Tintoretto, Veronese, veliki majstori renesanse”.
Od 17. travnja 2012. na funkciji je ravnateljice Galerije Klovićevi dvori, iste je godine bila kustosica izložbi “Edgar Degas – skulpture” i “Martin Arnold, ledeni zagrljaj” te radi na Festivalu Hrvatske u Francuskoj, Croatie, la voici, na izložbi “Hrvatska fotografija okom Petera Knappa”.
Nakon što je postala ravnateljica u Klovićevim dvorima održava se velika Picassova izložba autorice Anne Baldassari “Remek djela iz Muzeja Picasso, Pariz”, kojoj je bila kustosica, kao i retrospektivnoj monografskoj izložbi suvremenog hrvatskog umjetnika Damira Sokića.
Prošle godine je primila odličje Viteza reda umjetnosti i književnosti Republike Francuske, kao znak priznanja doprinosu umjetničkoj suradnji između Francuske i Hrvatske, te s kolegama napravila likovni postav i prostornu koncepciju izložbe “Normandija/Rađanje impresionizma”.
Bila je članica Hrvatske udruge likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti ULUPUH i Zajednice umjetnika Hrvatske. Osim u praksi, brojnim izložbenim projektima, Viculin je ostavila značajan trag u teoriji likovne, surađujući i pišući u nizu umjetničkih publikacija, kataloga, monografija.