Splitsko-dalmatinski župan Zlatko Ževrnja zamjerio je ministru turizma Darku Lorencinu što je u Bolu na Braču, objavljujući dosadašnje ovogodišnje rezultate u turizmu, zaobišao njega kao predsjednika Županijske turističke zajednice te je takav ministrov postupak ocijenio "kićenjem tuđim perjem" i podcjenjivanjem Splitsko-dalmatinske županije.
“Nejasno je i neprihvatljivo da ministar turizma ne poziva direktora turističkog ureda, da ne poziva nikog od čelnika ove županije, da ističe rezultate naše županije na jedan način, što bi narod rekao – ‘kiti se tuđim perjem’. Neprimjereno je i mislim da služi isključivo za predizborne svrhe”, rekao je Ževrnja na konferenciji za novinare.
“Nitko ne može sam sebi ili instituciji koju vodi prisvojiti isključive zasluge za eventualni uspjeh u turizmu”, rekao je župan Ževrnja, komentirajući istup ministra turizma Lorencina u ponedjeljak u Bolu na Braču.
Po Ževrnjinim tvrdnjama, Splitsko-dalmatinska županija ulaže više od deset milijuna kuna na godinu kroz svoje upravne odjele u razvoj etno-sela, rekreacijskih i drugih tematskih staza, u izradu regionalnih programa uređenja i upravljanje morskim plažama, razvoj Centra za posjetitelje te kroz svoje lučke infrastrukture kao izravni poticaj razvoju nautičkog turizma.
Zamjerajući ministru Lorencinu što ne uvažava nastojanja Splitsko-dalmatinske županije u razvoju turizma, Ževrnja je istaknuo kako ta županija ulaže u oglašavanje, odlaske na sajmove te promidžbu po zemljama Europske unije.
Ustvrdio je da je u Splitsko-dalmatinskoj županiji ove godine dosad ostvareno 8,8 posto više noćenja u odnosu prema prošloj godini.
“Već drugi put zaredom smo pretekli Kvarner i imamo uvjerljivo najbolje rezultate od svih jadranskih županija. Plod je to zajedničkog rada niza turističkih djelatnika, od turističkih zajednica općina, gradova i županije, te udruženja turističkih djelatnika”, istaknuo je Ževrnja.
Direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella rekao je kako su brojke koje govore o sve boljim turističkim rezultatima na području te županije bile očekivane i da je to plod sustavnog rada na unaprjeđenju turističke ponude.
“Ulažemo u edukaciju turističkih djelatnika, posebice privatnih iznajmljivača, te poticaje za one nove. Angažirani smo na razvijanju novih turističkih ponuda na području Dalmatinske zagore”, istaknuo je Stella.
Dodao je kako je županija sponzorirala objavljivanje članaka u stranom tisku radi promidžbe turističkih vrijednosti u Dalmaciji, a organizirala je i posjet stranih novinara i agenata kako bi im pokazala ljepote Dalmacije.