Nisu ovo izbrisane scene vlaka u snijegu, već najnovija adaptacija kultnog romana u stvarnom životu. Padom grane lokomotiva putničkog vlaka na relaciji Zagreb-Split ostala je bez dva prednja stakla i putovanje zaustavila u snijegu usred Like.
Scena iz filma
“Drvo se pod opterećenjem snijega nagnulo u profil pruge, a zbog izuzetno gustog snijega koji je padao, strojovođe su vidjele tek kad su došli do te grane. Zbog tog događaja vlak je zaustavljen i povučen u kolodvor Medak te se pristupilo organizaciji zamjenskog autobusnog prijevoza”, rekla je Mihaela Tomurad Sušac iz Hrvatskih željeznica.
Autobusima je za dolazak na nepristupačno mjesto događaja trebalo više vremena od očekivanog, pa se, umjesto u 23 sata, putovanje nastavilo gotovo 4 sata kasnije. Sate čekanja putnici su iskoristili za uživanje u zimskim radostima.
S izleta u Zagreb vraćali su se učenici kninske osnovne škole kojima je ovo bila dodatna atrakcija.
„Kad smo u jednom dijelu vidjeli snijeg, djeca su maštala o tome „zamislite nastavnice da sad mi zaglavimo i bude Vlak u snijegu 2”, tako da smo možda mi prizvali tu situaciju, samo ne namjerno. To smo zapravo se cijelo vrijeme šalili, pjevali su pjesmice i prije nego što smo se zaglavili iz tog filma, iz njihove lektire, i dok smo bili u vlaku pjevali smo pjesmice, tako da, njima je bilo u redu”, rekla je razrednica Gabrijela Šimić.
Roditelji su brižno pratili situaciju
„Oni su stvarno sve vrijeme pjevali, pravili pletenice, njima je bilo super, imali su sa sobom svoju vodu i hranu, bilo im je toplo, imali su čak i gdje puniti mobitele. Nisam stekla nikakav dojam da netko bilo tko nije obavio svoj dio posla, nego uvjeti na cesti. Dijete ti ode u park, pa ga zoveš tri puta je li sve u redu, tako da mislim da je nekako taj dio nama svima bio nervoza i nemir”, rekla je Maja Banović, majka jedne učenice.
Protagonistima vlaka u snijegu 2, Hrvatske željeznice poručuju: „Ispričavamo se svim putnicima zbog kašnjenja i poteškoća s kojima su se susreli prilikom putovanja od Zagreba do Splita. Putnici mogu zatražiti povrat novca za svoje karte i poslati mail na [email protected]”, rekla je Sušac.
Osim povrata novca, putnici su već dobili anegdotu koju će još dugo prepričavati.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!