Oglas

Imate problema s WhatsAppom? Niste jedini, oglasio se HAKOM

author
N1 Info
06. stu. 2023. 19:48
whatsapp-vocap PIXABAY
Pixabay | Pixabay

HAKOM, Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti, obavijestila je na svojoj Facebook stranici da su im se mnogi korisnici obratili s problemima u pristupu WhatsApp aplikaciji.

Oglas








Njihovo priopćenje donosimo u cijelosti:

"Zaprimili smo više upita gdje korisnici javljaju da imaju poteškoće u pristupu WhatsApp aplikaciji.

Ovim putem želimo napomenuti kako sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama (NN 76/22) HAKOM rješava sporove između operatora i korisnika javnih komunikacijskih usluga, vezane uz prigovore korisnika na ispostavljene račune, kvalitetu pružene usluge i zbog povrede odredaba pretplatničkog ugovora nakon što se provede navedeni postupak pri operatoru.

S obzirom na navedeno želimo naglasiti kako HAKOM nema nadležnosti vezano uz aplikaciju WhatsApp.

Svakako predlažemo da uključite dvo-faktorsku autentifikaciju prema uputi naznačenoj OVDJE.

U slučaju da dođe do krađe korisničkih podataka koristite OVE upute.







Njihovo priopćenje donosimo u cijelosti:

"Zaprimili smo više upita gdje korisnici javljaju da imaju poteškoće u pristupu WhatsApp aplikaciji.

Ovim putem želimo napomenuti kako sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama (NN 76/22) HAKOM rješava sporove između operatora i korisnika javnih komunikacijskih usluga, vezane uz prigovore korisnika na ispostavljene račune, kvalitetu pružene usluge i zbog povrede odredaba pretplatničkog ugovora nakon što se provede navedeni postupak pri operatoru.

S obzirom na navedeno želimo naglasiti kako HAKOM nema nadležnosti vezano uz aplikaciju WhatsApp.

Svakako predlažemo da uključite dvo-faktorsku autentifikaciju prema uputi naznačenoj OVDJE.

U slučaju da dođe do krađe korisničkih podataka koristite OVE upute.






Njihovo priopćenje donosimo u cijelosti:

"Zaprimili smo više upita gdje korisnici javljaju da imaju poteškoće u pristupu WhatsApp aplikaciji.

Ovim putem želimo napomenuti kako sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama (NN 76/22) HAKOM rješava sporove između operatora i korisnika javnih komunikacijskih usluga, vezane uz prigovore korisnika na ispostavljene račune, kvalitetu pružene usluge i zbog povrede odredaba pretplatničkog ugovora nakon što se provede navedeni postupak pri operatoru.

S obzirom na navedeno želimo naglasiti kako HAKOM nema nadležnosti vezano uz aplikaciju WhatsApp.

Svakako predlažemo da uključite dvo-faktorsku autentifikaciju prema uputi naznačenoj OVDJE.

U slučaju da dođe do krađe korisničkih podataka koristite OVE upute.





Njihovo priopćenje donosimo u cijelosti:

"Zaprimili smo više upita gdje korisnici javljaju da imaju poteškoće u pristupu WhatsApp aplikaciji.

Ovim putem želimo napomenuti kako sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama (NN 76/22) HAKOM rješava sporove između operatora i korisnika javnih komunikacijskih usluga, vezane uz prigovore korisnika na ispostavljene račune, kvalitetu pružene usluge i zbog povrede odredaba pretplatničkog ugovora nakon što se provede navedeni postupak pri operatoru.

S obzirom na navedeno želimo naglasiti kako HAKOM nema nadležnosti vezano uz aplikaciju WhatsApp.

Svakako predlažemo da uključite dvo-faktorsku autentifikaciju prema uputi naznačenoj OVDJE.

U slučaju da dođe do krađe korisničkih podataka koristite OVE upute.




Njihovo priopćenje donosimo u cijelosti:

"Zaprimili smo više upita gdje korisnici javljaju da imaju poteškoće u pristupu WhatsApp aplikaciji.

Ovim putem želimo napomenuti kako sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama (NN 76/22) HAKOM rješava sporove između operatora i korisnika javnih komunikacijskih usluga, vezane uz prigovore korisnika na ispostavljene račune, kvalitetu pružene usluge i zbog povrede odredaba pretplatničkog ugovora nakon što se provede navedeni postupak pri operatoru.

S obzirom na navedeno želimo naglasiti kako HAKOM nema nadležnosti vezano uz aplikaciju WhatsApp.

Svakako predlažemo da uključite dvo-faktorsku autentifikaciju prema uputi naznačenoj OVDJE.

U slučaju da dođe do krađe korisničkih podataka koristite OVE upute.



Njihovo priopćenje donosimo u cijelosti:

"Zaprimili smo više upita gdje korisnici javljaju da imaju poteškoće u pristupu WhatsApp aplikaciji.

Ovim putem želimo napomenuti kako sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama (NN 76/22) HAKOM rješava sporove između operatora i korisnika javnih komunikacijskih usluga, vezane uz prigovore korisnika na ispostavljene račune, kvalitetu pružene usluge i zbog povrede odredaba pretplatničkog ugovora nakon što se provede navedeni postupak pri operatoru.

S obzirom na navedeno želimo naglasiti kako HAKOM nema nadležnosti vezano uz aplikaciju WhatsApp.

Svakako predlažemo da uključite dvo-faktorsku autentifikaciju prema uputi naznačenoj OVDJE.

U slučaju da dođe do krađe korisničkih podataka koristite OVE upute.













Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama