HAKOM, Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti, obavijestila je na svojoj Facebook stranici da su im se mnogi korisnici obratili s problemima u pristupu WhatsApp aplikaciji.
Njihovo priopćenje donosimo u cijelosti:
“Zaprimili smo više upita gdje korisnici javljaju da imaju poteškoće u pristupu WhatsApp aplikaciji.
Ovim putem želimo napomenuti kako sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama (NN 76/22) HAKOM rješava sporove između operatora i korisnika javnih komunikacijskih usluga, vezane uz prigovore korisnika na ispostavljene račune, kvalitetu pružene usluge i zbog povrede odredaba pretplatničkog ugovora nakon što se provede navedeni postupak pri operatoru.
S obzirom na navedeno želimo naglasiti kako HAKOM nema nadležnosti vezano uz aplikaciju WhatsApp.
Svakako predlažemo da uključite dvo-faktorsku autentifikaciju prema uputi naznačenoj OVDJE.
U slučaju da dođe do krađe korisničkih podataka koristite OVE upute.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!