Organizator INmusica Zoran Marić najavio je moguće gašenje najvećeg festivala u Hrvatskoj ustvrdivši da se 16. izdanje sigurno neće moći održati bez strateškog partnerstva s Gradom Zagrebom i povećanog sufinanciranja sukladno praksama drugih europskih gradova.
Na tvrdnje organizatora reagirali su iz Grada Zagreba.
“Uz Advent i Festival svjetla, InMusic je jedina manifestacija na koju gosti i turisti dolaze ciljano. U tom smislu, a i cijeneći napore organizatora, Grad Zagreb i njegovi partneri podržavaju i podržavat će InMusic festival u nadolazećim godinama”, kažu i navode da gradska podrška Festivalu dolazi iz triju izvora:
- od Gradskog ureda za kulturu, međugradsku i međunarodnu suradnju i civilno društvo odnosno njegovog Vijeća za glazbenu djelatnost koje je ove godine – putem javnog poziva – Festivalu dodijelilo 200.000 kn;
- – od Holdingove ustanove Upravljanje sportskim objektima koja im omogućava besplatno korištenje triju jarunskih otoka u trajanju od 42 odnosno 20 dana; komercijalna cijena ove usluge iznosi cca 400.000 kn;
- od Turističke zajednice Grada Zagreba koja ih je ove godine podržala s 1.750.000 kn (što je 40% više nego u 2019.)
“Nadalje, TZGZ je sročila je pismo namjere o strateškom partnerstvu kojim se obvezuje podržati Festival u nadolazećim godinama u iznosu istovjetnom ovogodišnjem a – u skladu s mogućnostima (koje će ovisiti o turističkim kretanjima) – i većem.
Uz ova tri izvora, od jeseni će na raspolaganju biti i četvrti a to je natječaj za manifestacije koji će provoditi Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje, a na koji se organizatori InMusica također mogu javiti”, navode u Gradu i dodaji kako je festival ove godine dobio podršku Hrvatske turističke zajednice u iznosu od 900.000 kn.
“Kada zbrojimo navedene iznose potpore, vidljivo je da je podrška Grada i gradskih ustanova gotovo 2,4 milijuna kuna. Ako tome pribrojimo potporu HTZ-a iznos se penje na gotovo 3,3 milijuna.
Treba napomenuti i da je InMusic komercijalni događaj koji se financira prodajom (25.000) ulaznica, te koji ima sponzore i zakupce ugostiteljskih prostora. Potrebno je stoga naći i balans između komercijalnog i sponzoriranog dijela, uz zadržavanje visoke kvalitete programa”, zaključuju.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!