Da ste domišljatiji, Hrvatska bi se guglala više od Severine

Ekonomija 18. velj 201507:58 > 08:05
N1

'Croatia, full of life' (Hrvatska, puna života) - novi je slogan hrvatskog turizma. Ministar Darko Lorencin naglasio je da se njime želi postići još veća prepoznatljivost Hrvatske i njenog načina života, kao i njene raznolikosti, te da očekuje dobre reakcije tržišta.

I zaista, reakcije su se brzinom munje proširile društvenim mrežama, no nisu bile onakve kakvima se nadao ministar. Je li hrvatski slogan zaista toliko neoriginalan i je li se za iznos od 2,5 milijuna kuna, koliko je koštao, moglo dobiti nešto puno bolje i više prepoznatljivo, govori nagrađivani slovenski marketinški stručnjak Aljoša Bagola iz agencije Pristop za Tportal. htz

‘Što obećaš, to moraš napraviti, pa tako i u marketingu. Tako je i novi slogan hrvatskog turizma obećanje koje država mora ispuniti na svakom koraku. U očima svakog turista Hrvatska sada mora uvijek biti ‘puna života’. Inače će turisti biti vrlo razočarani’, smatra Bagola i dodaje kako će vrijeme pokazati hoće li Hrvatska biti u stanju ispuniti tako velika obećanja.

Vrijeme će pokazati je li slogan dobar

‘Je li to dobar ili loš slogan, također će pokazati vrijeme. Sigurno je da slogan nije tako kreativan kao što to tvrde predstavnici turističke zajednice. Vrlo je klišeiziran i bez posebne dodane vrijednosti, bez posebne veze s Hrvatskom. Ipak, privlačniji je od prijašnjeg i mnogo jednostavniji za korištenje u suvremenom digitalnom svijetu, što danas može biti presudno. Hashtag #fulloflife može biti pametna promotivna strategija koja će krasiti stotine tisuća selfieja što će ih turisti iz cijelog svijeta objavljivati na svojim profilima na društvenim mrežama. To je dobra strana klišeiziranog izbora’, pojašnjava Bagola.

Prema njegovim riječima, za taj se novac može napraviti vrlo solidna globalna kampanja na Facebooku i stvoriti slogan za hrvatski turizam, kojim bismo, primjerice, pozvali globalnu publiku i tako je uključili na zanimljiviji način.

‘Uz domišljatu nagradu sigurno bi ih zainteresiralo gdje se nalazi Hrvatska, koje su njene znamenitosti, što je njena suština. Hrvatska bi se tada guglala više od Severine‘, naglašava slovenski marketinški stručnjak za Tportal.