U emisiji Novi dan iz studija u Splitu gostovao je direktor turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella.
“Očekivanja od ove sezone su velika, jako se oglašavamo na internetu. Hoteli u Splitu su izvrsno popunjeni, no nedostaje nam kapaciteta i nadamo se da će se to popraviti”, rekao je Stella te dodao kako izbacuju i nove proizvode.
“Nautički turizam ima najveći rast kod nas i radimo na povećanju vezova u postojećim lukama kako ne bismo nagrdili našu obalu”, rekao je Stella te najavio događaje koji će se ovog jeta događati u Splitu, popust festivala Ultra i Dana Dioklecijana.
“Dobro stojimo što se tiče maslinarstva i vinarstva, no što se tiče ponude hrane, treba nam više povezivanja. Bilo bi dobro da se proizvodi iz Slavonije prodaju i na obali”, rekao je Stella.
“Treba nam razvijena svijest o važnosti turizma, on ipak daje 20 posto BDP-a. Turizam je pokretač novih poslova”, istaknuo je Stella te dodoa kako treba urgirati i na nacionalnoj razini da se privku investitori. “Treba urgirati da država poduzme nešto što se tiče privatizacije hotela u državnom vlasništu. U našoj ih županiji imamo najviše”, rekao je Stella.
#related-news_0
“Slogan HTZ-a je preopćenit”
Naglasio je i kako smatra da cijene u Hrvatskoj nisu pretjerane i da gosti iz zapadne Europe mogu biti zadovljni cijenama.
Osvrnuo se i na novi slogan HTZ-a, Hrvatska puna života. “Slogan je preopćenit. Treba se vidjeti Jadran, Dalamcija u njemu. No slogan je samo dio politike”, rekao je Stella.