Više od 40 posto stvari prodanih putem interneta u Kini prošle godine bilo je ili krivotvoreno ili loše kvalitete, izvijestila je agencija Xinhua ukazujući na razmjere problema zbog kojeg je došlo do zastoja u brzo rastućem online sektoru.
Prema izvješću, koje je podneseno kineskim zastupnicima u ponedjeljak, nešto manje od 59 posto stvari prodanih online prošle godine bilo je “original ili dobre kvalitete”, navodi Xinhua.
Kina se pokušava riješiti lošeg glasa koji je prati zbog krivotvorenja robe. To predstavlja velike probleme i globalnim brendovima, kojima je Kina ciljano tržište, poput proizvođača iPhonea Applea i francuskog koncerna luksuzne robe LVMH.
U izvješću se poziva na “ubrzano donošenje zakona u području e-trgovine, poboljšanje nadzora i razjašnjavanje prava potrošača i odgovornosti trgovaca”. Dodaje se da je to nužno zbog rapidnog rasta online prodaje, koja je porasla 40 posto prošle godine na 441,84 milijardu američkih dolara (3 bilijuna kuna).