Europska internetska platforma za kupovinu odjeće Answear je objavila da je u 2021. godini zabilježila odlične poslovne rezultate. Ukupni prihodi Answeara od prodaje za cijelu 2021. godinu dosegnuli su otprilike 150 milijuna eura, što je povećanje od 66 posto u odnosu na godinu ranije. Zadnji kvartal 2021. za Answear je bio rekordan, a prihodi od online prodaje iznosili su 62 milijuna eura, odnosno 78 posto više u usporedbi sa zadnjim kvartalom 2020., kažu iz ove platforme.
Prema preliminarnim podacima koje je objavila platforma, prihodi Answeara od prodaje u zadnjem kvartalu 2021. iznosili su 56 milijuna eura, dok je na godišnjoj razini ostvaren rast prihoda od prodaje od 75 posto. Ova online modna trgovina je u 2021., koja je, kako kažu, po svemu bila rekordna, proširila svoje poslovanje na nova tržišta – Grčku, Hrvatsku i Cipar i tako učvrstila svoju poziciju na tržištu. U svega četiri mjeseca od dolaska u Hrvatsku, Answear je postao jedan od najomiljenijih web shopova za naručivanje odjeće, obuće i modnih dodataka, kažu iz platforme.
Answear je na tržištu prisutan već cijelo desetljeće, a posljednjih godina dinamično povećava prodaju i poboljšava profitabilnost. Svoje poslovne rezultate opisuju sjajnima i kažu kako to, između ostaloga, mogu zahvaliti stalnom razvoju i optimizaciji ponude proizvoda, ulaganjima u tehnologiju, što uključuje novi sustav e-trgovine i poboljšanu mobilnu aplikaciju, kao i visokoj kvaliteti usluge što iznimno cijene sami korisnici. Zahvaljujući svemu tome, Answear je ojačao tržišnu poziciju u regiji Srednje Europe i u uvjetima pandemije povećao prihode od prodaje.
„Rekordni rezultati prodaje koje je Answear ostvario u zadnjem kvartalu 2021. premašili su naša očekivanja i zadane ciljeve za to razdoblje. Na odlične rezultate je utjecao niz čimbenika. U fokusu komunikacije imali smo modernu, snažnu i aktivnu ženu, što su prepoznale i sa čime su se poistovjetile i naše korisnice. Ostvarili smo povećanje posjećenosti Answear webshopa, povećali stope konverzije, u konačnici i prosječnu vrijednost košarice. Tome su svakako doprinijeli širenje ponude proizvoda, tehnološka poboljšanja unutar web stranice i mobilne aplikacije te prepoznatljivost vlastite robne marke answear.LAB među kupcima”, rekao je Krzysztof Bajołek, predsjednik Answeara.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram