Peugeot je u Hrvatskoj predstavio svoj novi, ujedno i najveći, SUV imena 3008. Kako marka želi do 2025. nuditi najveći izbor električnih automobila od svih europskih marki, tako je predstavljena i električna verzija pod nazivom e-3008.
Kako navodi Peugeot, novi 3008 baziran je na tri temeljna stupa, a to su privlačnost, emocije i izvrsnost. Riječ je zapravo o fastback SUV-u, što znači da mu se linija krova na stražnjem dijelu spušta u coupe liniju.
Dodajmo kako je 3008 jedan od najprodavanijih modela ovih proizvođača s više od milijun proizvedenih primjeraka, a kada smo kod proizvodnje spomenimo kako će dolaziti iz tvornice u francuskom Sochauxu.
Što se dizajna tiče, vidljiv je novi svjetlosni potpis koji će se u budućnosti primijeniti na svim Peugeot modelima, a karakteriziraju ga tri LED crte koje djeluju kao posjekotina pandže jer je lav zaštitni znak Peugeota. Kod e-3008 sama maska sugerira da se radi o električnom vozilu jer nema standardne rešetke.
Straga se nalazi i mali spojler s mnoštvo detalja, sitnih proreza koji poboljšavaju aerodinamiku, a samim time i ekonomičnost.
Puno je više noviteta u unutrašnjosti gdje je najveća promjena panel iza malog volana. Riječ je o panoramskom zaslonu od čak 21 inča kakav još nije viđen u automobilima, a koji lebdi iznad kokpita, tako da je u razini vozačevih očiju.
Za dodatan ugođaj tu je i ambijentalno osvjetljenje koje djeluje impozantno. Nova su i sjedala koja u većem, GT paketu opreme (u ponudi je još i Allure), dolaze u alkantari, a mogu biti i grijana, hlađena, pa čak i masirajuća. Kada smo kod unutrašnjosti valja napomenut kako je više od 60 posto materijala održivo.
Što se motora tiče, novi 3008 nudi pet različitih pogona – hibrid (136 KS), plug-in hibrid (195 KS) i tri vrste električnih pogona (210 KS standard range, 230 KS long range i 320 KS AWD s pogonom na sve kotače) s baterijom od veličine 73 kWh, odnosno 98 kWh.
Ono što je impresivno za SUV ove veličine je krug okretaja od tek 10,6 metara, najniži u segmentu, a to ga čini snalažljivim i u gradu.
Kada smo kod električnog e-3008, dodajmo da baterija ne utječe na obujam prtljažnika, koji je iste veličine u svim verzijama – 520 litara. Garancija na bateriju 8 godina, odnosno 160.000 km za 70 posto kapaciteta.
Novi Peugeot 3008 već je dostupan u hrvatskim salonima, sa startnom cijenom od 35.490 eura za hibridnu verziju, dok e-3008 starta od 48.490 eura.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!