Slavna pop pjevačica Rihanna postala je kreativna direktorica ženske linije Pume, objavili su iz ovog njemačkog proizvođača sportske opreme.
Rihanna i Puma su potpisali višegodišnji ugovor kojim će barbadoška pjevačica, glazbena producentica, spisateljica tekstova i glumica postati ambasadorica brenda, poput sprintera Usaina Bolta i nogometaša Maria Balotellija, ali i izravno utjecati na ženske sportske kolekcije. Bit će uključena i u razne socijalne medijske sadržaje, te maloprodajne događaje.
“Rihanna je prirodan izbor za nas. Njezin globalni profil, njezina karizma i individualnost, njezina ambicija sve je čini savršenim ambasadorom za naš brend,” kazao je izvršni direktor Pume Bjorn Gulden, inače bivši nogometaš.
Puma ovim potezom želi ugrabiti dio ‘kolača’ tržišnim liderima Nikeu i Adidasu, ali i iskoristiti rastuću prodaju ženske sportske mode. Rast tržišta sportske odjeće, ocjenjuju analitičari, najviše se može zahvaliti povećanju standarda u razvijenim zemljama, sve većoj svijesti o vježbanju, sve većem uključivanju žena u sportske aktivnosti i popularnosti sportske opreme za žene te trenda elegantne i udobne sportske odjeće.