Ovogodišnji Superbowl najgledaniji sadržaj u povijesti televizije u SAD-u

Ekonomija 13. velj 202410:06 0 komentara
TIMOTHY A. CLARY / AFP

Pobjeda Kansas City Chiefsa u produžetku nad San Francisco 49ersima u Super Bowlu u nedjelju bila je najgledaniji televizijski program u povijesti SAD-a, prema preliminarnim podacima koje su u ponedjeljak objavili Nielsen i CBS.

Prema CBS-u, koji je prenosio utakmicu, Super Bowl je u prosjeku imao 123,4 milijuna gledatelja na svim platformama, probivši granicu od 115,1 milijuna tijekom prošlogodišnjeg Super Bowla između Chiefsa i Philadelphia Eaglesa.

CBS je dodao da je 202,4 milijuna ljudi gledalo barem dio utakmice, čime je oboren rekord od 184 milijuna, također postavljen na prošlom Super Bowlu.

Brojke od ponedjeljka jasno su pokazale da je utakmica bila pravi hit za CBS i NFL.

Ukupno 120 milijuna gledatelja koji su gledali utakmicu na CBS-u rekord je jedne televizije.

Spomenutih 123,4 milijuna gledatelja uključuje korisnike prijenosa na Nickelodeonu, Univisionu, platformama Paramount+, NFL+ itd.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!