Prvi hrvatski pametni kišobran Kisha rasprodan u tri mjeseca

Znanost 18. ožu 201510:20 > 10:25
youtube/screenshot

Hrvatski tim koji je razvio pametni kišobran pod brendom Kisha, preko svoje web stranice u manje od tri mjeseca rasprodao je prvu seriju od tisuću komada i sad pregovara s više od trideset distributera o širenju prodaje.

Goran Čandrlić, suosnivač i direktor Kishe iz Rijeke oduševljen je uspjehom jednog od prvih hrvatskih proizvoda koji se ubrajaju u kategoriju internet stvari. U istoj se kategoriji, podsjetimo, nalaze proizvodi poput pametne vage, pametnog privjeska i pametnog dječjeg monitora koji razvija Bellabeat ili pak pametni medvjedić kojeg razvija domaći startup Teddy The Guardian. “U SAD-u se godišnje proda 33 milijuna kišobrana i od tuda nam je došlo 60 posto kupaca, ali prodaja je išla dobro i u Europi odakle je bilo 30 posto kupaca te Japana, Hong Konga i Tajvana odakle je 10 posto kupaca”, kaže Čandrlić, doznaje Poslovni dnevnik.

Pojašnjava da su tvrtku za svoj startup otvorili u Velikoj Britaniji kako bi lakše mogli prodavati na velikim tržištima. Međutim, cjelokupnu proizvodnju rade u Hrvatskoj u suradnji s tvrtkom Hrvatski kišobran iz Zaprešića. “Riječ je o najvećem hrvatskom proizvođaču kišobrana kojem smo prezentirali našu ideju i vrlo brzo dogovorili suradnju, jer su odmah prepoznali tržišni potencijal za ovakav proizvod”, pojašnjava Čandrlić. Navodi da nakon inicijalnog uspjeha planiraju proširiti ponudu.

Prvo će napraviti nekoliko modela pametnih kišobrana, koje kupci zahvaljujući mobilnoj aplikaciji ne mogu izgubiti, a zatim planiraju proširiti ponudu i na druge pametne modne dodatke. “Razgovaramo o dvije runde financiranja. S jedne strane privatni investitori iz Londona se zanimaju za naš startup, a s druge strane postoji mogućnost veće investicije preko Crowdcuba”, zaključuje.