Redakciji N1 u Srbiji obratio se čitatelj iz Zrenjanina, na čiju adresu je stigla obavijest Elektrodistribucije Zrenjanin da je – preminuo.
“Obaviješteni smo od strane nadležnog organa da je krajnji kupac V. A. na koga glase računi za isporučenu električnu energiju – preminuo”. Ovako započinje pismo – obavijest koje je od Elektrodistribucije stiglo na jednu zrenjaninsku adresu, s uputom kako da sadašnji korisnik električne energije EPS-u prijavi promjenu vlasništva. Jedini “problem” je što je V. A. – živ.
“Na moju kućnu adresu su poslali obavijest da sam preminuo i upute o potrebnim daljnjim radnjama. Pismo je primila moja baka koja ima 89 godina. Kako ja nisam bio kod kuće, jako se potresla i uznemirila ne znajući o čemu se radi. U telefonskoj provjeri sa službom ED Zrenjanin, rečeno mi je da su oni dobili takvu informaciju od ‘nadležnih službi’ i da se radi o oko 5.000 takvih adresa. Ovu skandaloznu i morbidnu grešku, koja je tako očigledna – uobičajeni broj takvih slučajeva je sigurno mnogo manji – nitko od njih nije našao za potrebno prvo provjeriti prije uznemiravanja građana slanjem dopisa na kućnu adresu”, kaže V. A. (podaci poznati redakciji).
U Elektroprivredi Srbije za portal N1 kažu da se ovakve obavijesti šalju kada EPS ima saznanja nadležnih organa da je obustavljen izvršni postupak zbog smrti dužnika. Ako je, kako kažu, “eventualno došlo do greške u komunikaciji”, kupci trebaju uložiti reklamaciju – mailom ili telefonom na adresu i broj koji se nalaze na poleđini svakog računa ili na šalteru najbliže elektrodistribucije.
Cijelu priču pročitajte na OVOM LINKU.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!