CRO Demoskop neće biti objavljen zbog utjecaja na birače

author
N1 Info
05. ruj. 2016. 14:29
>
14:36
asdgdfhgfngfhgfhjfg
N1 | N1

Agencija Promocija plus izvijestila je kako je došlo do djelomične promjene u isporuci ovomjesečnih rezultata redovitog mjesečnog istraživanja političkih preferencija CRO Demoskop.

"U raspravi koju smo proveli u našoj tvrtci, a koristeći i neka svjetska iskustva, odlučili smo ne objavljivati javno rezultate istraživanja političkih/stranačkih preferencija u posljednjem tjednu službene predizborne kampanje. Time smo željeli izbjeći mogućnost da rezultati našeg istraživanja postanu predmet bilo kakvih političkih rasprava u vremenu kad bi glavni sadržaj trebao biti razgovor o programima političkih aktera koji se bore za naklonost birača", naveli su u priopćenju za medije.

Ovogodišnja je službena izborna kampanja, podsjećaju, započela 16. kolovoza i završava 9. rujna 2016. godine. Sukladno uobičajenoj praksi njihovo je mjesečno istraživanje CRO Demoskop provedeno u redovitoj dinamici, od 1.do 3. rujna. No,  datum objave rezultata u ovom mjesecu poklopio s finalom predizborne kampanje, pa rezultati CRO Demoskopa 09/2016. neće biti javno objavljeni.

"Za razliku od prethodnih mjeseci i godina, ovaj su put rezultati redovitog mjesečnog istraživanja isporučeni isključivo našim klijentima (strankama, institucijama) s kojima imamo ugovor i koji su sindicirani korisnici rezultata istraživanja. Drugim riječima, rezultati istraživanja nisu niti će biti isporučeni ugovornim korisnicima iz medija (nacionalnih i internacionalnih), a o čemu smo prethodno obavijestili sve naše ugovorne partnere iz medija", napisali su ujedno se zahvaljujući medijima na razumjevanju i prihvaćanju ove odluke.

"Sukladno ugovoru i postignutom dogovoru, s istim će medijskim partnerima nastaviti naša suradnja s javnom objavom rezultata već od narednog mjeseca. U duhu ove naše odluke o javnom neobjavljivanju rezultata istraživanja CRO Demoskop 09/2016., neće biti isporuke niti redovite obavijesti ostalim medijima koji nisu ugovorni sudionici sindiciranog projekta, a kojima smo redovito slali kraću obavijest s analizom temeljnih nalaza iz istraživanja. Molim urednike i novinare ovih medija za razumjevanje za ovakvu našu odluku", pišu u priopćenju.

Najavljuju i da će istu praksu primjenjivati i u svim budućim izborima, bilo nacionalnim ili lokalnim. Odnosno, neće biti javne objave rezultata istraživanja u finalu službene predizborne kampanje. O svemu su obavijestili i kolege iz drugih relevantnih agencija za ispitivanje javnog mnijenja, no Promocija plus navodi kako je njihovo autonomno pravo donijeti odluku o njihovoj praksi.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama