HDZ je u kampanji potrošio gotovo tri milijuna kuna, duplo manje nego njihovi glavni rivali u koaliciji okupljenoj oko SDP-a. Pokazuje to izvješće o troškovima kampanje koje je HDZ objavio u posljednjim satima prije isteka roka.
HDZ je s partnerima u jedanaest izbornih jedinica na promidžbu, uglavnom po medijima, potrošio gotovo 3 milijuna kuna (op.a 2.993.856 kuna). Višestruko je to manje od izbora 2015. kada su na kampanju na kraju potrošili čak 15,5 milijuna kuna.
Međutim, izvještaj koji su morali objaviti danas do ponoći tek je privremeni i ne sadrži sve troškove kampanje. Tako je primjerice na izborima lani privremeni izvještaj pokazivao da je tadašnja Domoljubna koalicija potrošila svega 3,9 milijuna kuna, no iznos je poslije izbora kada su se zbrojili svi troškovi izgledao puno drugačije.
Prema privremenom izvještaju HDZ je najviše potrošio u 2. izbornoj jedinici gdje je prva na listi Ivana Maletić, a na listi su još i Zlatko Hasanbegović te Milijan Brkić. U toj izbornoj jedinici na kampanju je potrošeno nešto više od 436 tisuća kuna.
Najmanje je pak HDZ potrošio na kampanju u 11. izbornoj jedinici, tzv. dijaspori gdje se na promidžbu potrošilo gotovo 185 tisuća kuna.
U posljednjih mjesec dana HDZ je prikupio i 2,6 milijuna kuna donacija. Najveće iznose donirale su tvrtke Radnik iz Križevaca te Bistra iz Đurđevca, koje su obje u dva navrata dale po 80.000 kuna. Među najveće donatore ubrajaju se i Agropromet, Ban gradnja iz Gunje i Renova Mont iz Zagreba koje su donirale po 100 tisuća kuna.
HDZ-u je donacija stigla i od tvrtke Klemm sigurnost na iznos od 5.062 kune, ali i od HDZ-ovog odvjetnika Vladimira Terešaka koji je donirao 30.000 kuna, prenosi tportal.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.