Privredna banka Zagreb upozorava svoje klijente na lažne e-mailove putem kojih prevaranti pokušavaju doći do klijentovih računa u banci.
“Privredna banka Zagreb redovito kontaktira svoje klijente putem elektroničke pošte ili telefonski, ali tim komunikacijskim kanalima nikad neće zatražiti ponovnu autentifikaciju/autorizaciju potrebnu za nastavak korištenja blokiranih usluga direktnog bankarstva ili transakcijskih računa, podatke za pristup uslugama direktnog bankarstva i autorizaciju, podatke o transakcijskom računu (broj računa, limit, stanje i dr), PIN za autentifikaciju korisnika kartice i autorizaciju kod platnih transakcija, provođenje platnih transakcija ili unos podataka vezanih za transakcijske račune i platne kartice putem aplikacija koje nisu službene aplikacije Banke”, poručuju iz banke.
Klijente mole da ako na računalu uoče neobičajen stranice, prime elektroničku poruku sumnjivog sadžaja ili imaju sumnje vezane uz pristup na internetsko bankarstvo, da im se obrate na broj telefona 0800 365 365 ili putem adrese elektronicke poste [email protected].