Gdje god se pojavila usluga za prijevoz Uber nailazila je na otpor pružatelja taxi usluga. Gost Dnevnika bio je vlasnik Eko taksija Vjekoslav Marijanović koji je komentirao kako će hrvatski taksisti dočekati konkurenciju.
“Naša djelatnost je dosta regulirana, od dobivanja licenci i uvjeta koje moramo zadovoljavati do edukacije vozača. Tako je uglavnom u svim gradovima. U ovom slučaju treba gledati i na sigurnost putnika, transparentnost… Svi mi očekujemo da poslujemo pod jednakim uvjetima, te nove tvrtke moraju zadovoljavati sve uvjete”.
Marijanović smatra da dodatno snižavanje cijene nije profitabilno.
“Mislim da u Zagrebu postoji dovoljan broj taksi usluga. Cijene su snižene barem 30 posto, a i cijena goriva je porasla. Danas je cijena praktički toliko niska, sumnjam da se može profitirati od niže cijene.
“Očekujem da će Vlada poduzeti određene korake da zaštiti domaće tvrtke”, zaključio je vlasnik Eko taksija Vjekoslav Marijanović.