Oglas

Banka upozorava korisnike: Ako dobijete ovakve poruke, ne slijedite uputstva

author
N1 Info
30. pro. 2022. 22:10
banka, bankarstvo, online, kupnja, internet, kupovina, prodaja, shopping,
Unsplash/ilustracija | Unsplash/ilustracija

Zagrebačka banka poslala je važno upozorenje svojim korisnicima, a tiče se još jedne prijevare na internetu.

Oglas

Radi se o phishing porukama u kojima se napadač lažno predstavlja kao Zagrebačka banka i za cilj ima prijevaru klijenata.

1672434475-zaba-upozorava.JPG
Zagrebačka banka | Zagrebačka banka



Lažni pošiljatelj putem maila primatelje poruka pokušava navesti da otvore poveznicu i unesu svoje kartične podatke (broj kartice, rok valjanosti, CVV/CVC), broj tokena te kodove koje generira token (OTP, MAC). Na taj način napadač pokušava stupiti u posjed podataka korisnika kojemu je poruka poslana i/ili zaraziti računalo zlonamjernim softverom.

"Upozoravamo klijente da ne dijele kartične podatke, aktivacijske ključeve te broj tokena i njegove kodove putem poveznica dobivenih u e-mailu, SMS-u te na druge načine. Zagrebačka banka nikada, pa niti u tijeku procesa uvođenja eura, od klijenata ne traži brojeve i PIN-ove kartica te ostale povjerljive informacije", navodi ZABA.

Pokušaji phishing prijevara putem e-mailova, SMS-a ili aplikacija poput WhatsAppa i Vibera sve su češći. U slučaju sumnje na vjerodostojnost bilo koje poruke, maila ili poziva obratite se Banci odmah radi provjere na broj telefona 01/3789 785 ili e-mail porukom na [email protected].





N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.





N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.



N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.
Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama