Čitateljica o “paklenom” putovanju vlakom: “Klima nije radila, u WC nismo mogli”; HŽ: “Ispričavamo se, bio je kvar”

Vijesti 27. lip 202406:43 10 komentara
vlak HŽ-a na Glavnom kolodvoru u Zagrebu
Emica Elvedji/PIXSELL

Javila nam se čitateljica koja je prošloga petka, 21. lipnja, putovala iz Osijeka u Zagreb Intercity vlakom broj 580, poznatim kao "Podravka", požalivši se na, kako je rekla, neljudske uvjete putovanja.

Podsjetimo, tog dana bio je vrhunac prošlotjednog toplinskog vala i već u prijepodnevnim satima temperatura zraka premašila je 30 stupnjeva. Usprkos tomu, čitateljica kaže da u vlaku nije radila klimatizacija i da je putovanje bilo nepodnošljivo.

No, nije to bio jedini problem.

“Već ujutro je bilo nepodnošljivo vruće. Klima u vagonu nije radila, a još gore od toga – svi su WC-i bili zaključani. Kada smo konduktera pitali zašto je tako, odgovorio je da – nema vode”, ispričala nam je čitateljica.

“Kondukter nas je pustio u WC na pet minuta”

Kako je putovanje odmicalo, putnici su, po njenim riječima, bili sve nervozniji zbog sparine u vagonu i nemogućnosti da obave nuždu.

“U jednom trenutku rekla sam kondukterki koja je prolazila kroz vagon da više ne mogu izdržati bez odlaska na zahod. I drugi su slično reagirali. Potom se pojavio kondukter koji je nekim ključem otključao WC-e i rekao nam da imamo pet minuta da obavimo nuždu. Poslije toga ga je ponovno zaključao”, kazala je ogorčena putnica.

Ali, ni to nije sve.

“Vlak je u Zagreb stigao iza podneva, sat vremena kasnije nego što je trebao stići. Bila sam naručena na jedan liječnički pregled. Malo je nedostajalo da zakasnim i da mi propadne termin. Nekad se “Podravka” zvala poslovnim vlakom jer je u Zagreb stizala oko 10 sati i ljudi bi stigli obaviti poslove. Sada je to praktički nemoguće jer nikad ne znate kada ćete stići”, požalila se.

HŽPP: Kvar je bio u samo jednom vagonu

Na upit o navodima putnice o ovome putovanju dobili smo odgovor iz tvrtke Hrvatske željeznice Putnički prijevoz (HŽPP) u kojemu je bila i isprika.

“Prije svega, ispričavamo se putnicima vlaka 580 zbog uvjeta na putovanju”, poručili su.

U odgovoru potvrđuju da je bilo problema, ali samo u jednom vagonu.

“U petak 21. lipnja u sastav vlaka 580 (Osijek 5.41 – Zagreb GK 11.07) bili su uvršteni klimatizirani vagoni. Tijekom vožnje vlaka u blizini kolodvora Pitomača u jednom vagonu došlo je do kvara na statičkom pretvaraču koji napaja klima-uređaj i električnu bravu na vratima WC-a. Vlakopratno osoblje upućivalo je putnike na mjesta i korištenje WC-a u drugim vagonima”, kažu.

Također tvrde da vlak u dolasku nije kasnio više od sat vremena, kako nam je rekla čitateljica-putnica, već “samo” 17 minuta.

“Vlak je u kolodvor Zagreb GK stigao u 11.24 sati, a vagon u kojemu je došlo do kvara upućen je na popravak”, odgovorili su iz HŽPP-a.

Putnica: U cijelom vlaku je bilo isto

Inače, prema Uredbi EU-a od 29. travnja 2021. o pravima i obvezama putnika u željezničkom prijevozu, putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenja veća od 60 minuta, o čemu smo nedavno pisali.

Nakon odgovora iz HŽPP-a ponovno smo kontaktirali s putnicom koja nam se javila s pričom o groznoj putešestviji. Ona i dalje tvrdi da je vlak u Zagreb u petak stigao iza podneva, a ne oko 11.30. Također tvrdi da je prošla kroz nekoliko vagona u kompoziciji istog vlaka, ali da ni u jednom klima-uređaj nije radio niti su WC-i bili otključani.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare