Jedna od većih zamjerki građana dosadašnjem upravljanju Tomislava Tomaševića Gradom Zagrebom jesu zanemareni i prljavi ZET-ovi tramvaji i autobusi. Vanjsko pranje obavlja inače sam ZET, no za problem unutarnjeg čišćenja Grad će angažirati vanjskog suradnika.
Oglašen je natječaj kojim se traži uređivanje unutarnjih prostora u 142 tramvaja, 314 klasičnih autobusa i 175 zglobnih, te 53 minibusa i 35 kombi vozila za prijevoz osoba s posebnim potrebama, piše Poslovni.hr.
Posao uključuje i uslugu uklanjanja grafita u ZET-ovim tramvajima, koji također nagrđuju izgled vozila za gradski i prigradski prijevoz, a upravo ta usluga može donijeti i bodove koji mogu biti prevaga kod odabira kandidata za ovaj posao, čija je procijenjena vrijednost 11,5 milijuna kuna bez PDV-a.
Uvjeti natječaja
Potencijalni kandidati moraju imati svu potrebnu opremu, te dokaz da su u prethodne tri godine obavljali slične poslove, a zbroj vrijednosti tih usluga mora biti minimalno na razini četvrtine procijenjene vrijednosti koju nudi Gradu Zagrebu.
Među ostalim, kandidati moraju osigurati potreban broj radnika, čak je striktno postavljen i broj onih koji su obučeni za gašenje požara, te, naravno, opremu za čišćenje, od usisavača i strojeva za pranje i poliranje podnih obloga, te tapeciranog namještaja.
Iz natječajne dokumentacije doznaje se i kako često će se uređivati ZET-ov gradski prijevoz. Tramvaji će se na remizama u Dubravi i Trešnjevci čistiti svakih 30 dana, a temeljito pranje sjedala obavljat će se svakih 120 dana.
Autobusi će se uređivati u Podsusedu, Dubravi i Velikoj Gorici, sličnom dinamikom pranja putničkog prostora, mokrom krpom i strojem svakih 30 dana, a pranje sjedala svakih 120 dana, dok će se uklanjanje grafita na staklima i drugim površinama obavljati po potrebi. Jednom godišnje predviđeno je kemijsko čišćenje vozila za prijevoz osoba s posebnim potrebama.
Problem neurednih i zapuštenih ZET-ovih vozila nije od jučer, a gradska tvrtka i ranije je objašnjavala kako njezini djelatnici obavljaju dnevno čišćenje po povratku u spremišta, no za povremena i temeljitija pranja i dezinfekciju vozila posezali su za vanjskim “snagama”. Rok za predaju ponuda je 14. rujna, a okvirni sporazum o čišćenju zaključit će se na dvije godine.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare