Komunikacijska stručnjakinja Gabrijela Kišiček gostovala je u emisiji Novi dan gdje su razgovarali o specifičnosti predsjedničkih izborima kao i uvjetima koji protukandidati Zorana Milanovića moraju ostvariti kako bi mogli konkurirati najpopularnijem, ali i jednim od kontroverznijih političara u državi.
Osvrnuvši se na način na koji je Milanović objavio svoju kandidaturu, komunikacijska stručnjakinja Gabrijela Kišiček kazala je da je on bio – tipično milanovićevski: “To je njegov način komunikacije koji je prilično ležeran, neopterećen, spontan, prirodan ili se barem takav dojam želi ostaviti.”
“Njemu to nije ništo čime pridaje veliku pozornost. Načelno je mislio objaviti to – usput. Mislim da taj konkretan trenutak nije bio planiran, ali ležeran način – jest”, procjenjuje komunikacijska stručnjakinja.
Politička snaga SDP-a
“Nije računao na političku podršku, mislim da su i u SDP-u svjesni da političku snagu u javnom prostoru Hrvatske ima Zoran Milanović. Dapače, parlamentarni izbori su dokazali da Milanović pomaže SDP-u, a ne obrnuto.”
“Činjenica jest da je politička snaga SDP-a vrlo marginalna, rekla bih čak i – nebitna.”
“Zoran Milanović je postao svojevrstan brand i mislim da će cijelu svoju kampanju temeljiti na tome što je i logično jer su predsjednički izbori ti koji su izrazito personalizirani. Drugima će biti iznimno teško natjecati se s njim.”
“Pokazalo se da je oštar u polemičkim žanrovima i težak protivnik u dijaloškim formama tako da bi s jedne strane to moglo preplašiti kandidate, ali ta njegova prepoznatljivost je i određeni nedostatak jer toliko dobro možemo predvidjeti njegove reakcije da s dobrom pripremom i dobrom komunikacijskom strategijom moglo naći nekoga tko bi se mogao nositi s njim, možda i pobijediti”, precizira Kišeček.
Potencijalni protukandidati
Komentirajući Mariju Selak Raspudić kao potencijalnu izazivačicu Milanoviću: “Mislim da ona ima komunikacijskog i intelektualnog kapaciteta nositi se s Zoranom Milanovićem i mogla bi biti jedna od ozbiljnih kandidata koja bi mogla retorički konkurirati.”
Što se tiče nestranačkog Mire Gavrana nešto je opreznija: “Dijametralno je suprotan svojim komunikacijskim stilom. Mirnoća, staloženost, smirenost i slične kvalitete potrebno je kapitalizirati jer u ovakvim nesigurnim vremenima nije loše imati čak i predvidljivog čovjeka u ulozi predsjednika.”
“Karizma, osobnost, etos koji predsjednički kandidat mora imati će biti ključno, ističe Kišeček i dodaje: “Nisam sigurna da će netko politički neiskusan uopće moći privući pozornost”, zaključuje komunikacijska stručnjakinja.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare