Glavni čovjek brodogradilišta 3. maj Edi Kučan uvjeren je da bi hrvatska brodogradilišta mogla graditi LNG tankere. O svemu je razgovarao s našim Rankom Stojancem.
Na pitanje može li se u hrvatskim brodogradilištima graditi LNG tankere, Kučan kaže: “Da budem iskren, odavno smo razmišljali o ulasku u tu nišu.”
“3. maj u ovom trenutku može krenuti prema tome. Mi smo radili projekte malih LNG brodova za transport LNG-a po Mediteranu. Ako govorimo o brodovima veličine 350, 320 ili 230 tisuća kubika… Mi imamo mogućnost da izgradimo LNG mediteranske veličine, gornja granica je do 140-ak tisuća metara kubnih. Uz dosta teške napore bismo ga mogli izgraditi na 2. navoju”, govori Kučan.
“Dobar dio naših inženjera je vodio izgradnju takvih brodova u Koreji, definitivno sam uvjeren da potencijala za izgradnju ima. Nije to preko noći.. Ali skupiti pamet, moglo bi se projektirati kvalitetno…”, govori.
Kučan kaže i kako brodogradilište 3. maj u ovom trenutku nema dovoljno ljudi da bi samo moglo krenuti u tako zahtjevan projekt, ali da bi se i to moglo riješiti u suradnji s poduzećima u riječkom prstenu.
Jedini problem, kao i inače, ostaje novac. Kučan je optimističan i oko ovoga, kaže kako bi se financije našle u krugu zainteresireanih. “Da RH sama snosi to, to bi bilo dosta veliko opterećenje”, priznaje ipak.
U brodogradilištu 3. maj trenutno radi 786 ljudi. Radi se, kaže Kučan, ali ne želi otkriti na kakvim konkretno projektima.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare