Objavljeno Izvješće o održivosti United Grupe za 2023.: Smanjenje emisija, poticanje obnovljivih izvora energije, promicanje jednakosti

Vijesti 04. lis 202410:03 0 komentara
United Grupa

United Grupa, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi, ostvarila je izuzetan napredak u svojim održivim praksama tijekom 2023. godine. Objavljeno Izvješće o održivosti za 2023.godinu ističe značajna postignuća u područjima zaštite okoliša, društvene odgovornosti i upravljanja (ESG).

Ovo izvješće naglašava posvećenost United Grupe održivosti te detaljno opisuje njezin napredak u promicanju pozitivnih utjecaja na okoliši društvo.

United Grupa cilja na neto nultu emisiju do 2040. godine uz značajno smanjenje emisija potvrđenog od SBTi

Težnje United Grupe prema održivosti naglašene su ambicioznim ciljevima smanjenja emisija,koje je potvrdila Science Based Targets initiative (SBTi). Kao dio svoje posvećenosti u borbi protiv klimatskih promjena, United Grupa cilja na neto nultu emisiju do 2040. godine. Veliki napredak postignut je u 2023. smanjenjem emisija Scopa 1 i 2 za 46 posto u usporedbi s 2020. godinom.

Značajan napredak u inicijativama za obnovljive izvore energije i kružnu ekonomiju

United Grupa je u 2023. potvrdila i svoju predanost obnovljivim izvorima energije tako što 40 posto ukupne potrošnje električne energije dobiva iz obnovljivih izvora, dodatno osnaživši svoju ulogu u promicanju održivih poslovnih praksi u cijeloj industriji. Osim smanjenja emisija, United Grupa obvezala se postići nultu količinu otpada iz operativnog poslovanja na odlagalištima do 2030. godine. Ovaj cilj naglašava fokus na načela kružne ekonomije, inicijative za ponovnu upotrebu i recikliranje te uklanjanje elektroničkog otpada. Kompanija već potiče principe kružne ekonomije kroz svoje half-SIM i eSIM inicijative, programe za odlaganje otpada korisnika i otkup starih pametnih telefona. Važno je istaknuti kako je u 2023. oko 40 posto opreme ugrađene u prostorima korisnika (CPE) činila obnovljena oprema.

Također, ove je godine United Grupa dovršila svoju prvu procjenu prema EU taksonomiji, ocijenivši svoje aktivnosti prema održivim financijskim okvirima EU-a koji promiču održivu tranziciju i društveno odgovorna ulaganja.

United Grupa promiče jednakost spolova i razvoj liderstva kroz društvene inicijative u2023. godini

U pogledu društvenih inicijativa, United Grupa je u 2023. godini postigla značajan napredak kada je riječ o rodnoj ravnopravnosti i raznolikosti. Žene su držale 52 posto vodećih pozicija unutar kompanije, što odražava posvećenost kompanije njihovom osnaživanju na radnom mjestu. Dodatno, United Grupa je potpisala Women’s Empowerment Principles (WEPs), globalnu inicijativu koja promiče korporativno djelovanje za rodnu ravnopravnost te je dovršila svoju prvu procjenu prosječne razlike u plaćama prema spolu, ističući svoju podršku ženama tijekom njihove karijere.

Kako bi osnažila svoj rukovodeći tim za poticanje inicijativa održivosti, United Grupa je 2023. uvela edukacijski program “Keep the Future” (Zadrži budućnost) koji rukovoditeljima omogućuje vještine i znanja potrebna za provođenje aktivnosti s ciljem postizanja dugoročnihciljeva održivosti.

„Napredak koji smo postigli u 2023. godini naglašava posvećenost United Grupe izgradnji održive budućnosti“, izjavila je Miriam Di Traglia, izvršna direktorica za usklađenost, riziki održivost United Grupe te dodala: „Naši uspjesi u smanjenju emisija, korištenju obnovljivih izvora energije i ravnopravnosti spolova pokazuju da je održivost u središtu naše strategije. Ponosni smo na naš napredak i ostajemo predani stvaranju dugoročne vrijednosti za sve našedionike“. Cijelo Izvješće o održivosti za 2023. godinu dostupno je na web stranici United Grupe nasljedećoj poveznici.

O United Grupi

United Grupa vodeća je telekomunikacijska i medijska grupa u jugoistočnoj Europi koja posluje u osam zemalja i zapošljava oko 15.000 zaposlenika. Grupa ostvaruje godišnji prihod od preko 3 milijarde eura, zahvaljujući uspješnim telekomunikacijskim i medijskim kompanijama i brendovima u regiji. U sektoru telekomunikacija, više od 5,3 milijuna kućanstava i više od 7,3 milijuna mobilnih pretplatnika koristi najveću mrežu optičkih priključaka ujugoistočnoj Europi, zajedno s najsuvremenijom fiksnom i mobilnom mrežom. Pod brendom United Fiber, grupa konsolidira svoj portfelj fiksne infrastrukture kako bi ubrzala i ojačala svoje investicije u zemljama EU-a, stvarajući pritome snažne sinergije i povećavajući svoje investicijske kapacitete. United Group International upravlja svim veleprodajnim aktivnostima infrastrukture Grupe, uključujući glasovne, podatkovne, mobilne i roaming usluge.

United Cloud, tehnološka kompanija i inovacijski centar u vlasništvu grupe, pokretač je regionalnog napretka u zabavi i telekomunikacijama s vlastitim proizvodima poput EON-a, video platforme najnovije generacije. United Media, medijska grana Grupe, producira i distribuira atraktivan TV sadržaj, uključujući sportske, informativne i zabavne kanale, dosežući publiku od 40 milijuna ljudi putem svojih vodećih besplatnih televizijskih kanala i atraktivnog portfelja plaćenih TV kanala. S kapacitetom proizvodnje više od 40.000 sati originalnog lokalnog sadržaja godišnje, United Media upravlja sa 60 TV kanala, 40 renomiranih informativnih web portala te 10 tiskanih izdanja i radijskih postaja.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!