HŽ Putnički prijevoz pustio je u promet prvi eletkrobaterijski vlak na hrvatske pruge, koji je proizveden u sklopu projekta "Primjena zelenih tehnologija u željezničkom putničkom prijevozu", a ukupna vrijednost projekta iznosi 17,1 milijuna eura.
Oglas
Patrik Macek/PIXSELL
Više
Patrik Macek/PIXSELL
Više
Patrik Macek/PIXSELL
VišeProjekt se financira se iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO) 2021. – 2026., a u sklopu njega proizveden je baterijski vlak te šest punionica. Vlak će voziti na relaciji Zagreb - Bjelovar - Zagreb.
Na prvoj vožnji elektrobaterijskog vlaka bili su nazočni potpredsjednik Vlade RH i ministar prometa Oleg Butković, predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić i predsjednik Uprave KONČAR – Elektroindustrije Gordan Kolak sa suradnicima. Vlak su u kolodvoru Bjelovar dočekali bjelovarsko-bilogorski župan Marko Marušić i gradonačelnik Bjelovara Dario Hrebak.
Elektrobaterijski vlak ima 157 sjedećih i 158 stajaćih mjesta. Opremljen je s tri para dvokrilnih vrata, rampama za ulazak i izlazak osoba u invalidskim kolicima, prostorom za bicikle, audio-vizualnim sustavom za informiranje putnika te videonadzorom, a putnicima u vlaku omogućen je besplatan pristup internetu. Na elektrificiranom dijelu mreže postiže maksimalnu brzinu od 160 kilometara na sat, a na neelektrificiranom od 120 km.
Nabavom baterijskih vlakova, ističu iz HŽ-a Putnički prijevoz, omogućuje se organizacija željezničkoga putničkog prijevoza na neelektrificiranim prugama na ekološki prihvatljiv način suvremenim vlakovima, koji za svoj pogon koriste električnu energiju.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas