Saborski zastupnici u petak će raspraviti konačni prijedlog Zakona o zaštiti potrošača, a uobičajenog glasovanja neće biti.
Konačnim prijedlogom zakona o zaštiti potrošača, pored ostalog, omogućuje se slanje prigovora trgovcima putem chata, trgovce se obvezuje da tijekom sniženja i akcija istaknu i najniže cijene artikla u razdoblju od 30 dana do sniženja.
Među nepoštene trgovačke prakse uvrštava se dvojna kakvoća robe, odnosno svako stavljanje robe na hrvatsko tržište uz tvrdnju da je identična robi stavljenoj na tržište u drugim državama članicama EU, iako se ta roba značajno razlikuje po sastavu ili obilježjima.
Novi zakon o zaštiti potrošača obuhvaća i usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama, kako bi se povećala djelotvornost sustava rješavanja prigovora u tom području.
Također, proširuje se lista okolnosti koje uvijek predstavljaju nepoštenu poslovnu praksu. To su, primjerice, preprodaja ulaznica za događanja ako ih je trgovac nabavio upotrebom automatiziranih sredstava za zaobilaženje bilo kojeg ograničenja u pogledu broja ulaznica ili drugih pravila te navođenje i podnošenje lažnih potrošačkih recenzija, kao i nezatraženi posjeti potrošačevu domu.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare