Ivan Čulo predsjednik Uprave HP-Hrvatska pošta, komentirao je, između ostaloga, i kašnjenje pošiljki pa za sve okrivio građane i lokalnu samoupravu.
Jedan od glavnih razloga su, kaže, nesređene adrese, čak i u većim gradovima, što postaje posebno problematično kada redovni poštar ode na godišnji odmor ili bolovanje, a zamjena preuzima njegov posao bez poznavanja specifičnosti terena.
Na obalnim područjima i otocima taj je problem još izraženiji zbog nepravilno navedenih adresa, novih objekata bez kućnih brojeva ili prezimena, te nedostatka poštanskih sandučića, dodaje za Novi list.
#related-news_0
Apel građanima
Čulo apelira na građane da redovito ažuriraju svoje adrese i osiguraju vidljive poštanske sandučiće, kako bi dostava bila učinkovitija. Također je pozvao lokalne vlasti da sređuju adrese u svojim zajednicama, jer u suprotnom pošta može biti vraćena pošiljateljima ili kasniti.
“Takva situacija posljedično rezultira vraćanjem dijela pošiljaka pošiljatelju ili dostavom koja traje dulje od predviđenog. Zbog toga koristimo svaku priliku da podsjetimo korisnike da osiguraju potrebne preduvjete kako bi se dostava pošiljaka odvijala bez poteškoća. To znači postavljanje kovčežića na pristupačne lokacije te redovito ažuriranje adrese kod davatelja usluga”, izjavio je Čulo.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
#related-news_1
#related-news_2
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare