Oglas

Izgubili ste jamstveni list za uređaj koji je još pod garancijom? Ima rješenje

author
Barbara Duvnjak
23. svi. 2022. 09:09
>
09:53
mobitel, telefon
Photo by <a href="https://unsplash.com/@onurbinay?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCopyText">Onur Binay</a> on <a href="https://unsplash.com/s/photos/device?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCopyText">Unsplash</a> | Photo by <a href="https://unsplash.com/@onurbinay?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCopyText">Onur Binay</a> on <a href="https://unsplash.com/s/photos/device?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCopyText">Unsplash</a>

Ako ste kupili uređaj koji je još uvijek pod garancijom, a izgubili ste jamstveni list, ne očajavajte, postoji rješenje.

Oglas

Hrvatsku udrugu za zaštitu potrošača pitali smo što se može napraviti u slučaju da se izgube jamstveni list i račun za uređaj koji još uvijek ima važeće jamstvo.

"Građani gube različite dokumente pa mogu izgubiti i jamstveni list i račun. Bitno je da potrošač barem približno zna kada je proizvod kupljen te treba u trgovini zatražiti kopiju jamstvenog lista ili računa", kažu iz udruge za zaštitu potrošača.

Naime, prava potrošača proizlaze iz zakona, a ne iz samog papira jamstvenog lista, dodaju.

A što ako trgovac to odbije učiniti?

"Ukoliko trgovac ne želi izdati kopiju treba ga prijaviti državnim inspektorima", jasni su iz udruge za zaštitu potrošača.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama