Nakon nekoliko burnih tjedana i izbora predsjednika uprave, novog trenera i sportskog direktora, nogometni klub Hajduk nastavlja i s marketinškim aktivnostima. Mogu li grickalice spasiti 'Bile"?
Kikiriki u ljusci, slani i slatki kikiriki, štapići, kokice, flips i jaffa. Sve odreda proizvodi s Hajdukovim grbom koji se Splićanima itekako sviđaju.
Proširenje suradnje na komercijalni aspekt donijelo je zadovoljstvo kako u redove Hajdukove uprave tako i u redove njihovih partnera.
Za ostvarivanje prihoda potrebni su i kupci. Oni koji za Hajduk navijaju i koji Hajduk vole i na ovaj će način doprinijeti prihodima kluba.
Grickalice i utakmice itekako idu zajedno, a sada će iz te prirodne veze profitirati i Hajduk.
Više saznajte u prilogu Jelene Tešije.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.