Zelena trava, bijela polja, crvene kockice… I navijač koji s barjakom odlazi u nešto što se čini poput ratnog pohoda, dok ga njegova “djeva” nježno oblači i priprema mu svježe oprani dres u kofer, a sve popraćeno rečenicom: “Iza svakog hrvatskog navijača stoji jedna žena”.
Ne, nije riječ o onim ‘vintage’ reklamama iz doba Mad Mena i ranije, prepunima seksizma koje svako toliko postanu viralne, nego o vrlo aktualnom videu iza kojega stoji Saponia, a koji upravo postaje viralan – i to ne na pozitivan način, piše Netokracija.
Ruku na srce, većina marketinških kampanja koje promoviraju proizvode široke potrošnje, kao što su sama sredstva za čišćenje, prepune su stereotipa, gdje se ženu prikazuje vladaricom doma, koja sve bakterije, nečistoće i neugodne mirise stavlja pod kontrolu. Tek se tu i tamo stidljivo ukaže kakav muškarac, ali ne mogu se izbjeći dojmu da je to u svrhu da se pokaže kako su kućanski poslovi, uz reklamirani proizvod, toliko jednostavni da ih može raditi čak i – on.
Pogledajte reklamu Saponie koja je zbog seksizma “zapalila” društvene mreže:
https://youtube.com/watch?v=UwDZk7bYN9c
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.