Sezonska rasprodaja u Hrvatskoj u punom je jeku. Cijene zbog toga padaju i do 80 posto, ali trgovci su oprezni jer su od 1. siječnja na snagu stupila nova pravila u Zakonu o zaštiti potrošača.
“To je tako, ono što ne ide to je sniženo maksimalno. Tako je upravo sada, krećem se po dućanima za obuću. Ono što vrijedi to nije sniženo, ali niti lipe, a ono što im stoji, to je sniženo i to svi gledaju i kupuju”, rekla je za RTL Renata Bauer.
Dobra vijest za kupce jest ta da su s Novom godinom stupile nove promjene u Zakonu o zaštiti potrošača. Tako trgovci na najvećem sniženju moraju imati barem petinu robe koja je na rasprodaji. Takvi proizvodi jasno moraju imati oznaku ‘akcijska prodaja’. Trgovac mora istaknuti i redovnu cijenu prije popusta.
“Do 1.1. imali smo označavanje popusta s postocima na naljepnicama. Nakon 1.1. imamo i nove cijene, znači novu i staru cijenu. Na svakom artiklu pa i na kutijama se nalazi stara cijena koja je prekrižena i označena popustom, te nova cijena”, objasnila je prodavačica Izidora Ivković.
Sezonska sniženja mogu se uvoditi u razdoblju između 27. prosinca i 10. siječnja. Proljetne kolekcije mogu na rasprodaju između 1. i 15. travnja, dok će ljetne na popuste između 10. i 25. kolovoza.