Neto dobit AD Plastika za prvih devet mjeseci ove godine iznosi 41,7 milijuna kuna što je 33,7 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, pokazuje financijski izvještaj AD Plastika objavljen u četvrtak.
EBITDA je porasla za 18,2 posto, za što je po ocjeni uprave najviše zaslužno povećanje proizvodne efikasnosti i racionalizacija troškova.
Predsjednik Uprave AD Plastika Marinko Došen ocjenjuje da se pozitivni trendovi u poslovanju tvrtke uspješno nastavljaju.
Napominje da je AD Plastik, unatoč nastavku jačanje kune u odnosu na euro, u prvih devet mjeseci ostvario rast poslovnih prihoda od 5,9 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i oni za to razdoblje iznose 779,5 milijuna kuna.
“Posebno veseli konačan oporavak ruskog tržišta, o čemu najbolje svjedoči rast poslovnih prihoda naših ruskih društava od 21 posto”, kaže Došen.
Dodaje da su oporavku toga tržišta dodatno pomogle subvencije države, što se uvelike odrazilo na rast prodaje vozila AD Plastikovih ključnih kupaca.
Ističe i da je pozicija tvrtke na tržištima Europske unije i Srbije učvršćena novim poslovnima dogovorenima ove godine.
AD Plastik najveći je hrvatski proizvođač plastičnih dijelova za automobilsku industriju. Godišnje proizvede i isporuči 62 milijuna komada različitih proizvoda.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.