Završetak Pelješkog mosta kasni najmanje tri mjeseca a Hrvatskim cestama je od kašnjenja gradnje mosta veći problem kašnjenje radova na dionici ceste Doli-Sparagović koju gradi grčka kompanija Avax, piše u ponedjeljak Jutarnji list.
Projekt izgradnje mosta Pelješac i nove spojne pelješke ceste suočava se s dva velika problema. Završetak izgradnje mosta kasnit će najmanje tri mjeseca jer IGH i Invest inženjering, tvrtke koje obavljaju nadzor izgradnje, ne mogu u Kini obaviti kontrolu kvalitete izrade elemenata čelične rasponske konstrukcije mosta, a bez toga elementi ne mogu biti upućeni u Hrvatsku.
Zbog pandemije koronavirusa djelatnici ovih tvrtki ne mogu otići u Kinu pa se sad traži mogućnost angažmana neke strane kompanije koja bi u Kini obavila taj posao. Razgovara se s jednom američkom i njemačkom tvrtkom. Rješenje se mora postići u što kraćem roku jer bi u suprotnom moglo doći do zaustavljanja proizvodnje čeličnih elemenata, što bi pak dovelo do puno duže odgode završetka mosta. Početkom godine u Hrvatsku je stiglo tek 29 elemenata konstrukcije od njih 165 koliko ih treba biti dopremljeno.
No kašnjenje završetka izgradnje mosta i nije neki veliki problem. Hrvatskim cestama kao investitoru daleko veći je problem kašnjenje radova na 18 kilometara dugoj dionici pelješke ceste od Sparagovića do Doli koju gradi grčka kompanija Avax. Grci su na gradilište uvedeni u prosincu 2019. a u ovih šest mjeseci obavljeno je samo krčenje terena na trasi.
Rok za izgradnju dionice je 28 mjeseci, a sugovornici za Jutarnji kažu da Grci taj rok mogu dosegnuti samo ako ozbiljno krenu raditi. Do sada su zastoj radova pravdali koronavirusom, iako ta činjenica primjerice nije zaustavila Strabag čiji radnici odlično napreduju na prvoj dionici ove ceste od Jadranske magistrale do Sparagovića. Usporedbe radi, Strabag je na gradilište uveden tek mjesec dana ranije od Avaxa, piše u ponedjeljak Jutarnji list.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.