Vipnet je u prvoj polovini ove godine zabilježio pad prihoda za 0,6 posto u odnosu na isto razdoblje lani, na 174,7 milijuna eura, dok je konsolidirana EBITDA smanjena za 15,2 posto, na 38,1 milijun eura, priopćeno je u petak iz te telekom kompanije.
Kako se pojašnjava, do blagog smanjenja prihoda došlo je prvenstveno zbog smanjenja prodaje mobilnih uređaja. Pad EBITDA-e, pak, još je uvijek prisutan zbog naknada za uporabu radijskih frekvencija i povećanih troškova prodaje.
“Raduje me što smo uspješno stabilizirali prihode u razdoblju od samo šest mjeseci. To je odličan rezultat ako uzmemo u obzir poslovno okruženje, snažnu konkurenciju i nepovoljan regulatorni okvir. U mobilnom segmentu ostvarili smo rast prosječnog mjesečnog prihoda po korisniku (ARPU) i broja postpaid korisnika. Uz nastavak ekspanzije naše fiksne mreže za superbrzi broadband, ostvarili smo čak dvoznamenkasti rast u fiksnom segmentu. To i naša akvizicija Amisa dodatno će ojačati Vipnetovu poziciju najsnažnije alternative na fiksnom tržištu”, izjavio je Jiri Dvorjančansky, predsjednik Uprave Vipneta.
Ukupan broj korisnika u mobilnoj mreži u prvih je šest mjeseci bio manji za 4 posto te je iznosio 1,76 milijuna, prvenstveno zbog smanjenja broja prepaid korisnika. Istovremeno je broj postpaid korisnika povećan za 2,7 posto, dok je prosječan prihod po korisniku (ARPU) povećan za 2,8 posto i iznosi 11,1 eura, navodi se u priopćenju.
Broj kućanstava koja koriste Vipnetove fiksne komunikacijske i TV usluge u prvih šest mjeseci porastao je na 237,8 tisuća, što je 14,3 posto više u odnosu na prvih šest mjeseci 2014. godine.
Istodobno, prosječan prihod po liniji (ARPL) povećan je za 0,5 posto u odnosu na isto razdoblje lani i iznosi 21,6 eura.
Broj fiksnih broadband linija u odnosu na isto razdoblje lani porastao je za 27,7 posto, dok je broj fiksnih glasovnih linija porastao za 15,5 posto. S kombinacijom kabelske televizije, IPTV-a i satelitske televizije, Vipnet je ostvario porast broja tv korisnika za 7 posto.
U prvih šest mjeseci 2015. godine Vipnet je investirao 21,7 milijuna eura, uglavnom u širenje mobilne i fiksne mreže nove generacije, zaključuje se u priopćenju.