Euroleague Basketball i United Media produžili partnerstvo Nove i Sport Kluba

Ekonomija 28. velj 202312:26 0 komentara
United Media

Euroleague Basketball, organizator dva vrhunska europska košarkaška natjecanja i United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi sa zadovoljstvom objavljuju nastavak dosadašnje suradnje i potpisivanje novog ugovora koji osigurava ekskluzivna prava prijenosa utakmica Euroleague i EuroCup-a u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sjevernoj Makedoniji, Grčkoj i Cipru.

Novi višegodišnji ugovor osigurava kanalima Nova i Sport Klub nastavak prijenosa natjecanja koje organizira Euroleague Basketball u sljedećih pet godina, a time i obilježavanje puna dva desetljeća suradnje. Također, ovo je i nastavak strategije širenja kompanije United Media u jugoistočnoj Europi gdje je košarka jedan od dominantnih sportova.

„Naši partneri – kanali na kojima se emitira Euroleague, su od suštinske važnosti za uspješno poslovanje, a imati tako značajnog partnera kao što je United Media, koja je posvećena prenositi naše utakmice gledateljima u zemljama jugoistočne Europe, je ključ u pridobivanju nove publike“, izjavio je izvršni direktor Euroleague Basketball Marshall Glickman. „Nova i Sport Klub su naši dugogodišnji partneri, a puna dva desetljeća suradnje dokaz su zajedničke posvećenosti da ponudimo vrhunske produkcijske standarde i da kreiramo sadržaj za rastuću i vrlo zahtjevnu bazu fanova“.

Grčka i zemlje Adriatic regije imaju dosta predstavnika u natjecanjima Euroleague Basketball: Crvena Zvezda Meridianbet i Partizan Mozzart Bet su moćni predstavnici Srbije u Euroleague, dok Olympiacos Piraeus i Panathinaikos Athens predstavljaju Grčku, a Budućnost VOLI Podgorica i Cedevita Olimpija sudjeluju u Eurokupu.

„Ugovor s Euroleague Basketball je vrlo važan potez za dugoročne planove koje United Grupa ima u zemljama za koje smo otkupili petogodišnja sportska prava. Ovo investiranje u najbolji medijski sportski sadržaj je još jedan pokazatelj koliko smo posvećeni razvoju tržišta Grčke, Cipra i zemalja Adriatic regije, koje vidimo kao stratešku lokaciju United Grupe“, izjavio je predsjednik United Grupe, Nikos Stathopoulos.

„Bilo nam je vrlo važno omogućiti gledateljima naših kanala da u sljedećih pet godina prate ovo spektakularno sportsko natjecanje. Suradnja s Euroleague oduvijek je bila na vrhunskom nivou, a povjerenje koje smo međusobno gradili u prethodna dva desetljeća bilo je, vjerujem, presudno u potpisivanju petogodišnjeg ekskluzivnog ugovora. U razdoblju u kojem vlada vrlo kompleksna situacija na tržištu kupnje sportskih prava, iznimno smo ponosni što smo omogućili ljubiteljima vrhunske košarke da utakmice najboljih europskih natjecanja gledaju na našim kanalima Nova Sports u

Grčkoj i Cipru, kao i na Sport Klubu u zemljama Adriatic regije. United Media je godinama vodeća kompanija kad su u pitanju prava emitiranja najvažnijih sportskih događaja, a ovaj ugovor je samo još jedna potvrda našeg strateškog opredjeljenja da ćemo i u budućnosti gledateljima osigurati prijenose najprestižnijih natjecanja“, izjavila je izvršna direktorica United Media Aleksandra Subotić.

O Euroleague Basketball:

Euroleague Basketball (EB) je globalni lider u oblasti sporta i zabave, posvećen organiziranju vrhunskih europskih natjecanja profesionalnih košarkaških klubova po jedinstvenom i inovativnom modelu. U vlasništvu i pod vodstvom nekih od najuspješnijih klubova na svijetu, EB upravlja s dva glavna košarkaška natjecanja na kontinentu: Turkish Airlines Euroleague i 7DAYS EuroCup kao i natjecanjem za mlađe od 18 godina – EB Adidas Next Generation Tournament. EB je 2016. godine osnovala zajedničko poduzeće s IMG Media (kompaniju Endeavour) za upravljanje globalnim, medijskim, marketinškim i komercijalnim pravima, podižući vidljivost do rekordnih brojki.

Euroleague Basketball natjecanja donose elitu europske košarke na svih pet kontinenata. Također, organizira niz društvenih i obrazovnih aktivnosti, koje vodi program One Team, u skladu s agendom Ujedinjenih naroda 2030. i ciljevima održivog razvoja. S akademske strane, EB Sports Business MBA obučava buduće profesionalce u sportskom menadžmentu.

O kompaniji United Media:

United Media je dio United Grupe i vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, koja posluje u osam zemalja. Sa 4.200 zaposlenih, United Media proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja svake godine, koji vodeći međunarodni operateri distribuiraju na tržište koje broji više od 40 milijuna ljudi.

Kompanija u svom portfoliju ima 55 televizijskih stanica, od kojih šest imaju nacionalnu frekvenciju i uspješan digitalni portfolio od 30 web portala, šest novina, dva časopisa i pet radio stanica. Kompanija također nudi jedinstvenu uslugu oglašavanja s prodajom reklamnih slotova i preciznim targetiranjem u skladu s ciljnom grupom za odabrane kanale.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!