Prije samo nekoliko godina, reality zvijezda Kim Kardashian bojila je vlastitu odjeću za oblikovanje tijela u kupaoni vrećicama čaja. Ubrzo je njena ideja procvjetala u brend Skims vrijedan 3,2 milijarde dolara koji je katapultirao reality zvijezdu u poslovnog titana.
“Samo sam tražila rješenje za činjenicu da volim nositi odjeću za oblikovanje tijela i zbog situacija da nije postojao ton boje koji bi odgovarao mojoj koži, a kamoli većini mojih prijatelja”, rekla je Kardashian CNN-ovoj Poppy Harlow na Time 100 summitu u utorak, dodajući da nije bilo “nijednog tona između blijede ili crne boje” među odjećom za oblikovanje tijela u to vrijeme.
Skims je procijenjen na 3,2 milijarde dolara i Time ga je proglasio jednom od najutjecajnijih kompanija u 2023. godini. Za Kardashian je cilj brenda bio ispuniti potrebe koje nisu bile zadovoljene postojećim na tržištu, a to je bilo da ponudi širok izbor boja odjeće za oblikovanje za žene. Njezin se posao brzo proširio izvan Skimsa, prošle godine osnovala je privatnu investicijsku kompaniju SKII Partners.
Kako stari, 42-godišnja Kardashian shvatila je da sada ima luksuz birati ljude kojima želi biti okružena.
„Ako ste na nekom mjestu i odvojite vrijeme, shvaćate da apsolutno ne želite poslovati s ljudima s kojima ne želite provesti praznike i koji vam se ne sviđaju“, rekla je ona.
„Nisam imala tu priliku tijekom tolikog dijela svoje karijere da biram s kim želim biti u poslu, niti sam imala prilike upoznati te ljude“, rekla je i dodala kako apsolutno vjeruje ljudima s kojima danas surađuje.
Kim je također otkrila i svoju misiju kojoj već dugo teži, a to je da postane odvjetnica. Ona planira položiti pravosudni ispit u Kaliforniji 2025. godine.
„Bila bih sretna kada bih bila odvjetnica s punim radnim vremenom i da to radim“, rekla je na pitanje kako bi se osjećala da se odrekne života pred kamerama.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!