
Uoči uskrsnih blagdana, mnogi građani razmišljaju o potrošnji i kućnom budžetu. Prema nedavnim anketama, potrošačke navike im variraju, a inflacija i rast cijena dodatno utječu na odluke.
Iz Hrvatske gospodarske komore (HGK) poručuju da se i ove godine očekuje veća potrošnja nego lani.
Najveći dio novca građani i dalje izdvajaju za hranu i piće, posebno za tradicionalne uskrsne proizvode poput šunke, jaja, mladog luka, rotkvica i kolača.
Iako dio potrošača priznaje da će “stezati remen”, trgovci bilježe pojačanu potražnju i ističu kako se kupci sve češće odlučuju na akcijske cijene i pakiranja u većim količinama. Uz to, kupci sve više koriste i digitalne kataloge i usporedbe cijena kako bi optimizirali potrošnju.
No, recite nam sami koliko mislite izdvojiti ove godine.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!