Multimilijunaš, glavni izvršni direktor američkog diva za preradu hrane Kellogg's, svojom izjavom za CNBC izazvao je salvu negativnih komentara.
Gary Pilnick, čije su pahuljice popularne i u Hrvatskoj, rekao je da bi se siromašne obitelji mogle bolje nositi s financijskim problemima ako “budu jeli corn flakes za večeru”, prenosi Index.
Intervju s Pilnickom u emisiji Squawk on the Street na CNBC-ju prikazan je 21. veljače. Neki su u komentarima na društvenim mrežama usporedili ono što je kazao s “neka jedu kolače”, izjavom koja se bez dokaza pripisuje francuskoj kraljici Mariji Antoaneti, piše Guardian.
“Kategorija pahuljica oduvijek je bila prilično pristupačna i obično je odlična namirnica kada su potrošači pod pritiskom. Ako razmislite o cijeni corn flakesa za obitelj u odnosu na druge proizvode, one su vrlo pristupačne”, rekao je Pilnick o cijenama hrane.
“Corn flakes za večeru je u trendu”
Pozvao je potrošače da za večeru pojedu zdjelu proizvoda njegove kompanije – Froot Loops i Froasted Flakes, ali i kukuruzne pahuljice ili mekinje s grožđicama.
Na pitanje bi li takvo razmišljanje građani mogli krivo shvatiti s obzirom na to da je hrana u SAD-u od 2020. poskupjela za oko 25 posto rekao je: “Corn flakes za večeru je u trendu i očekujemo da će tako biti i dalje jer su potrošači pod pritiskom cijena.”
Jedan korisnik TikToka podrugljivo se osvrnuo na podnesak Komisije za vrijednosne papire i burzu iz rujna 2023. koji je pokazao da je Pilnick zaradio godišnju plaću od milijun dolara i više od četiri milijuna dolara poticaja.
“Ova budala zarađuje četiri milijuna dolara godišnje. Mislite li da hrani svoju djecu corn flakesom za večeru?” komentirao je taj korisnik. “Umjesto corn flakesa, jedite bogate”, komentirao je drugi korisnik TikToka. Mnogi drugi korisnici komentirali su kako Kellogg’s pahuljice nisu osobito jeftine.
Jedna je osoba tvrdila da bi obiteljska kutija corn flakesa od 10 dolara zajedno s tetrapakom mlijeka od 3 dolara koštala otprilike isto koliko i smrznute lazanje koje bi trebale nahraniti isti broj ljudi. Neki korisnici društvenih mreža su se zapitali je li uopće zdravo jesti žitarice s obzirom na to koliko šećera sadrže neke marke.
Kellogg’s reklamira svoju kampanju Žitarice za večeru od 2022., kada su cijene hrane porasle za 9,9 posto, više nego bilo koje godine od 1979., prema službi za ekonomska istraživanja američkog Ministarstva poljoprivrede.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!