Ova popularna aplikacija za šoping brzo je osvojila kupce, ali sad je u problemima

Ekonomija 17. svi 202407:11 0 komentara
Kartica
Pexels / Ilustracija

Temu se suočava s novom pravnom tužbom koju je podnijelo 17 tvrtki u Europskoj uniji.

Kineski online trgovac optužen je za “neuspjeh u zaštiti potrošača” i “korištenje manipulativnih praksi koje su nezakonite prema nedavnom zakonodavstvu EU-a”, prema skupini potrošača BEUC.

Temu je pokrenut tek u rujnu 2022., ali je brzo postao jedno od najpopularnijih internetskih tržišta u svijetu. U Ujedinjenom Kraljevstvu to je bila najpreuzimanija aplikacija 2023., no sada se suočava s poteškoćama.

U pravnoj tužbi navodi se da tvrtka krši nova pravila koja znače da bez obzira gdje se tvrtka nalazi, proizvodi moraju biti u skladu s europskim zakonima ako se prodaju europskim potrošačima.

Skupina potrošača Which? pronašli su oružje za prodaju na tržištu i uređaje za grijanje koji bi “mogli eksplodirati”.

“Pozitivno je vidjeti kako se druge skupine potrošača diljem Europe udružuju kako bi Temu pozvali na odgovornost jer nije spriječio da nesigurni proizvodi završe u domovima ljudi”, rekla je direktorica politike i zagovaranja Whicha Rocio Concha.

Pravna tužba optužuje kompaniju za “manipulativne prakse” kao što je komplicirano brisanja računa koje je teže nego njegovog postavljanja i obmanjivanje kupaca o cijenama.

Također optužuje Temu da je dopustio da potrošači ne mogu ući u trag nekim trgovcima, što je protivno zakonima EU-a.

“Naša predanost usklađenosti i spremnost da angažiramo dionike na globalnoj razini mogu se vidjeti u našim proaktivnim akcijama.”

“Prošli tjedan Temu je potpisao izjavu o prekidu i odustajanju s Njemačkom (Savezom njemačkih potrošačkih organizacija), obvezujući se na rješavanje zabrinutosti u vezi s našim postupcima.

Osim toga, u ponedjeljak je Temu potpisao obećanje o sigurnosti proizvoda s Komisijom za poštenu trgovinu Južne Koreje, obvezujući se na sveobuhvatan sustav za otkrivanje, sprječavanje i uklanjanje nesigurnih proizvoda iz prometa.

Što se tiče pritužbe BEUC-a, shvaćamo je vrlo ozbiljno i temeljito ćemo je proučiti. Nadamo se da ćemo nastaviti naš dijalog s relevantnim dionicima kako bismo poboljšali Temuove usluge za potrošače”, oglasio se Temu u izjavi za Sky News.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!