Podravka je predstavila svoj novi vizualni identitet i, po prvi puta, odvojila korporativni logotip Grupe Podravka od proizvodnog logotipa brenda Podravka.
Osuvremenjivanje vizualnog identiteta Grupe Podravka omogućit će ostvarenje ambicioznih poslovnih ciljeva, navode iz tvrtke.
“Oni uključuju čuvanje liderskih pozicija na domaćem i tržištima regije, ali i jačanje te rast poslovanja na međunarodnim tržištima: posebice u zemljama srednje i zapadne Europe, ali i na drugim kontinentima. Također, bit će omogućena jednostavnija i učinkovitija komunikacija s potrošačima i drugim dionicima”, dodaju.
Novi vizualni identitet, koji se temelji na elementu srca i crvenoj boji, u sebi je sačuvao najvažnije i najdugovječnije elemente prethodnih verzija, čuvajući tako dosadašnju prepoznatljivost i tradiciju kompanije.
“Novim vizualnim identitetom želimo povećati našu prepoznatljivost na tržištima širom svijeta i istovremeno naglasiti Podravkino srce koje simbolizira naš način rada i naš odnos prema potrošačima, zaposlenicima i zajednici. Na ovaj smo način dobili moderno oblikovan vizualni izričaj koji, kroz Podravkino srce, jasno naglašava povezanost s vrijednostima koje Podravka njeguje više od 75 godina. Vjerujem, stoga, da naš novi logotip ostaje prepoznatljiv sadašnjim potrošačima, ali i dopadljiv onima koji će to tek postati. Osobito mi je drago da su sve elemente novog logotipa, koji će stajati na poleđini svakog našeg proizvoda, proizvoda hrvatske industrije, oblikovali hrvatski dizajneri i tipografi kojima i ovim putem zahvaljujem na suradnji“, poručila je Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke dodavši da će naglašavanje Grupe Podravka u novom logotipu omogućiti jasniju korporativnu komunikaciju i jasnije razlikovanje proizvodnih brendova i kompanije.
“Bit će to, također, i platforma kroz koju ćemo moći snažno razvijati zajedničku kulturu i pripadnost Grupi Podravka brojnih trgovačkih i proizvodnih kompanija koje Podravka posjeduje širom svijeta, kako u segmentu prehrane, tako i u segmentu farmaceutike“, zaključila je Dalić.
Gleda li se povijest Podravke, vizualni identitet se mijenjao. Kako bi osigurala moderan, primjenjiv identitet, Podravka je angažirala domaće stručnjake. Vizualni identitet izradila je hrvatska agencija svjetskog ugleda Bruketa&Žinić&Grey, dok je tipografiju osmislio poznati svjetski priznati stručnjak za izradu tipografije, Varaždinac Marko Hrastovec.
“Novi vizualni identitet temelji se na reviziji dosadašnjeg logotipa i otvaranju prostora za nove poslovne iskorake kompanije. Novo rješenje prepoznatljiv znak srca „oslobađa“ fiksirane središnje pozicije na kompliciranoj podlozi te ono postaje samostalni element s mogućnostima raznolikih primjena pri čemu je samo srce diskretno korigirano. U pojedinim primjenama logotip je sada pojednostavljen i čini moderniju, čišću podlogu. Novo rješenje je fleksibilnije i pogodnije za različite primjene, posebice u komunikaciji. Promjena se možda i najviše vidi u nazivu tvrtke koji više nije pisan velikim slovima te je razvijena nova tipografija, Podravka sans, koja je također spoj modernog pisma i bogate te senzualne forme“, komentirao je Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Novi korporativni vizualni identitet Grupe Podravka uvodi se u primjenu odmah dok će se prvi proizvodi s novim proizvodnim logotipom na policama pojaviti u drugom kvartalu 2024. godine.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare