Promet u američkoj maloprodaji osjetno porastao pred blagdane

Ekonomija 27. pro 202114:18 0 komentara
trgovina, kupnja, dućan, kopovina, trgovačka kolica,
Unsplash / ilustracija

Promet u američkoj maloprodaji porastao je u ovogodišnjoj sezoni predblagdanskih kupnji za 8,5 posto, najsnažnije u 17 godina, pokazalo je istraživanje Mastercarda.

U razdoblju od 1. studenog do Badnjaka prodaja putem interneta porasla je za 11 posto u usporedbi s istim razdobljem lani, a u fizičkim trgovinama za 8,1 posto, pokazalo je u nedjelju istraživanje Mastercard SpendingPulsea.

Razdoblje obuhvaća tjedne neposredno prije početka širenja omikron varijante koronavirusa u SAD-u, napominje Reuters.

rodaja u predblagdanskoj sezoni porasla je tako najsnažnije u posljednjih 17 godina, ne uključujući podatke o prodaji automobila, pokazalo je istraživanje.

“Potrošači su tijekom ove sezone prazničnih kupnji naveliko trošili, posebno na skuplju robu”, rekao je Steve Sadove, viši savjetnik Mastercarda i bivši izvršni direktor tvrtke Saks Incorporated.

Posebno snažan rast prometa bilježile su robne kuće i trgovine odjeć budući da potrošači očigledno planiraju ostaviti što bolji dojam na svoju okolinu, naglasio je Sadove.

Prodaja odjeće poskočila je tako 47,3 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a snažno je porastao promet u trgovinama nakita, za 32 posto.

Promet u robnim kućama porastao je za 21,2 posto, a prodaja elektroničke robe za 16,2 posto.

“Malotrgovcima je ovo bila sezona ponovnog procvata prodaje jer su potrošači trpali kolica darovima i gadgetima”, zaključuju u Mastercardu.

Istraživanje je također pokazalo da su američka kućanstva obavila kupnju ranije nego proteklih godina kako bi bila sigurna da će proizvodi stići prije Božića.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!